گذر سلامت بلوار شهیدان بهرامی با حضور بچه‌های دهه هشتاد و نود افتتاح شد تا شهروندان در طول هفته سلامت بتوانند از غرفه‌های متنوع آن استفاده کنند.

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی : معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه١٨ درباره برنامه‌های در حال اجرای هفته سلامت از جمله افتتاح گذر سلامت ویژه متولدین دهه هشتاد و نود گفت: «شهرداری این منطقه در هفته سلامت برای همه گروه‌های سنی برنامه‌های مختلفی تدارک دیده است؛ از مشاوره و ویزیت رایگان پزشکی در سراهای محله، توزیع بروشور و تراکت‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی در زمینه پیشگیری از بیماری‌های شایع تا برگزاری مسابقات سلامت‌محور به منظور افزایش آگاهی و بینش شهروندان و همچنین تشویق آنان برای شرکت در یک رقابت دوستانه و کارآمد. البته برای نفرات برگزیده لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود در نظرگرفته شده است.»

«رحیم محمدنژاد»، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه١٨، اضافه کرد: «درگذر سلامت بلوار شهیدان بهرامی، غرفه‌های متنوعی با محوریت موضوع سلامت راه‌اندازی شده که از جمله آن می‌توان به مشاوره فردی در زمینه‌های بهداشت و سلامت توسط کارشناسان مربوطه اشاره کرد. بقیه غرفه‌ها نیز که ماهیت آموزشی و سرگرمی دارند، توسط بچه‌های دهه هشتاد و نود اداره می‌شود. علت این انتخاب هم این بوده که آنها ارتباط و تعامل بهتری با گروه همسالان خود برقرار می‌کنند و بیشتر با سلایق و علاقه‌های آنان آشنا هستند. با این کار بچه‌های نسل جدید به این باور و درک می‌رسند که شهرداری برای اجرای برنامه‌های خود روی مشارکت و حضورشان حساب ویژه‌ای باز کرده است.»

گذر سلامت منطقه ١٨ به مدت یک هفته در شهرک ولی عصر (عج) و در بلوار شهیدان بهرامی برپاست. شهروندان علاقه‌مند می‌توانند از غرفه‌های متنوع آن از جمله بازی و سرگرمی، مشاوره و اطلاع‌رسانی، مسابقات فرهنگی، ویزیت رایگان پزشکی و... استفاده کنند.