نخستین جشنواره جذاب و مهیج «من و بابام» به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه١٨ همراه با جوایز میلیونی در جنوب غرب تهران آغاز به‌ کار کرده است.

همشهری آنلاین - مریم قاسمی : به نظر می‌رسد مسئولان شهرداری با راه‌اندازی این جشنواره جالب به‌ دنبال ترویج مهر و مهربانی، عطوفت و محبت در کانون گرم خانواده‌ هستند و پیش‌بینی کرده‌اند که آمار شرکت‌کنندگان در این جشنواره همه را غافلگیر خواهد کرد.

«محمدجواد خسروی» شهردار منطقه١٨ این جشنواره را منحصربه‌فرد خواند و گفت: «طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده در نخستین جشنواره «من و بابام» ویژه فرزندان دختر ۹ تا ۱۲ساله و پدران ۳۰ تا ۵۰‌ساله طراحی و اجرایی خواهد شد، شرکت‌کنندگان در بخش‌های آشپزی، لباهنگ، پازل، پدرشناسی و دخترآشنایی در دو سطح محله‌ای و منطقه‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.»

بنابراین، علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند حداکثر تا تاریخ هشتم بهمن‌ماه عکس و آثار دونفره‌ای را به شماره ۰۹۳۰۱۳۹۴۲۰۶در پیام‌رسان بله ارسال و یا به واحد سرای محله نزدیک محل سکونتشان مراجعه کنند.

به گفته این مقام مسئول، پس از دریافت و بررسی دقیق آثار ارسالی، براساس نظر هیئت داوران در پایان جشنواره یک زوج هنری پدر و دختر برگزیده و جایزه‌ای نقدی به ارزش یکصد میلیون ریالی را به آنها اهدا خواهد شد.