تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

در نشست مهمانی کتاب که این هفته در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود شرکت کنید و کتاب مورد علاقه‌تان را بخوانید.

به گزارش همشهری آنلاین، در این نشست که روز سهشنبه ۱۹ مهر ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود، کتاب «ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس» خوانش، تحلیل و بررسی می‌شود.

نشست مهمانی کتاب با حضور «حسن ملکیان» روان‌شناس و مدیر نشر سایه سخن، در ادامه هر ۲ هفته یک‌بار با خوانش کتاب ارزشمند «ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس» روزهای ۲۶ مهر، ۱۰، ۲۴ آبان، ۲۲ و ۸ آذرماه نیز برگزار خواهد شد.

کتاب ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس با ترجمه «سحر محمدی« و »الهه اکبری« توسط انتشارات سایه سخن به چاپ رسیده است.

این کتاب اثر «جیو الیور» و «ریچارد بنت» کتابی مفید و سودمند در زمینه عزت نفس است که با زبانی گرم و صمیمی به نگارش درآمده و این حس را در خواننده القا می‌کند که در حال گفت‌وگو با یک دوست خوب و دلسوز است؛ کتاب نشان می‌دهد که ریشه مشکل عزت نفس کجاست و واقعیت‌های موجود در ارتباط با آن کدام‌اند. در نهایت اثر حاضر از مسیری متفاوت خواننده را به رهایی می‌رساند و از زاویه‌ای نو بر مسئله عزت نفس نور می‌تاباند و راه بازیابی آن را نشان می‌دهد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق،فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند.