همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، جلسه معرفی و بررسی کتاب «به سوی ابدیت»، زندگینامه سرلشکر شهید «عبدالرسول استوار محمود آبادی» در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، نشست معرفی و بررسی کتاب «به سوی ابدیت» نوشته «زینب بیش بهار» با هدف معرفی الگوهای ناب از گنجینه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در روز چهارشنبه۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فرهنگسرای گلستان منطقه ۸ برگزار می‌شود.

این کتاب که با استقبال خوب مخاطبان همراه شده و به چاپ سوم هم رسیده، براساس زندگی سرلشکر شهید مدافع حرم حاج عبدالرسول استوار محمودآبادی نوشته شده و شامل خاطراتی درباره این شهید والامقام به روایت نزدیکان و اطرافیان اوست.

در جلسه نقد و بررسی کتاب، «اکبر رضایی» از دوستان نزدیک و «محمدامین استوار محمود آبادی» فرزند آن شهید در مراسم حضور خواهد داشت و به بیان خاطراتی از او می‌پردازند. همچنین «علی الله سلیمی» به عنوان کارشناس کتاب به معرفی این اثر را و «محمدمهدی آقاسی» نیز شعرخوانی آیینی دارند.

شهید محمودآبادی از شاگردان و نزدیکان شهید محراب، آیت‌الله دستغیب و از جوانان انقلابی شیراز است که در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) در مقابل گروه‌های تکفیری دوشادوش سرداران شهید قاسم سلیمانی و حسین همدانی در سوریه و عراق به مجاهدت پرداخت. او در دوران دفاع مقدس نیز حضوری فعال داشت و بارها عازم جبهه‌های غرب و جنوب شد و در لشکر ۱۹ فجر و تیپ مستقل ۳۵ امام حسن(ع) به‌عنوان فرمانده گردان، مسئول اطلاعات و عملیات لشکر از کشور دفاع کرد.