تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

رئیس شورای شهر تهران جزئیاتی در خصوص جلسه با رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه دویست و بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، در خصوص دیدار خود با رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه یک ساعته بسیار خوبی بود و خدمت آقای قالیباف رسیدم و ضمن تبریک به ایشان برای ریاست مجلس در موارد مختلفی صحبت کردیم.

او ادامه داد: همچنین در خصوص انتخابات شوراها، فعالیت‌هایی که در مجلس برای برگزاری نحوه مجدد انتخابات شوراها مطرح است، صحبت شد. طرح‌ها و لوایح موجود در مجلس مانند درآمد پایدار و مدیریت یکپارچه شهری از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

هاشمی در ادامه گفت: همچنین در خصوص مسائل کشوری نیز بحث شد و ارزش پول ملی، تورم رکودی و تورم توسعه‌ای از دیگر مواردی بود که درباره آن با آقای قالیباف صحبت شد. همچنین در خصوص شهرداری و مسائل و مشکلات شهر صحبت شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: جلسه بسیار خوبی بود و در خصوص هماهنگی بین مجمع نمایندگان تهران و شورای شهر تهران نیز صحبت شد تا جلسات برگزار شود تا هماهنگ با هم برای مسائل شهر اقدام شود.

خبرگزاری مهر نیز در این باره نوشت: هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا قالیباف قول خاصی به وی داده است، گفت: در این باره صحبت نمی‌کنم اما این جلسه بسیار خوب بود.