همشهری آنلاین: تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش شاد و کودکانه صندوقچه مروارید ناصر آویژه را در ۱۲ شهر استان کردستان اجرا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون، مردم شهر قروه روز ۴ اردیبهشت نخستین میزبانان تریلی سیار با سابقه کانون، در استان کردستان خواهند بود تا این نمایش با کارگردانی ناصر آویژه و نویسندگی گیتا داوودی آنها را به رعایت بیشتر بهداشت دهان و دندان تشویق کند.

 این نمایش پس از دو اجرای خود در قروه تا روز ۹ اردیبهشت ۲۰ بار دیگر برای کودکان و نوجوانان شهرهای سریش‌آباد، دهگلان، کامیاران، سروآباد، مریوان، سنندج، سقز، بانه، بیجار و حسن‌آباد یاسوکند اجرا می‌شود.

رامین کحال‌زاده، ناصر آویژه، محسن علی‌محمدی و بهنام حبیب‌پور به عنوان بازی‌گر در این نمایش هنرنمایی می‌کنند.

پیش از این نیز تریلی سیار کانون با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت‌، در روزهای ۵ تا ۱۳ فروردین امسال و با هدف توجه بیشتر به فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایران در نوروز، میهمان کودکان و نوجوانان دو استان مازندران و گیلان بود.

 در این سفر نمایش بچه‌های ایران ۱ و ۲ به نویسندگی و کارگردانی مهدی قلعه و بازیگری علی صفا و محمد داوودی در شهرهای رامسر، کتالم، سادات‌شهر و تنکابن مازندران و رشت، بندر انزلی، تالش، آستارا، لاهیجان، لنگرود و فومن در استان گیلان اجرا و با استقبال خوب بچه‌های این دو استان شمالی و مسافران نوروزی این شهرها روبرو شد.

 نمایش بچه‌های ایران ۴۱ بار در این دو استان در نوروز امسال به صحنه رفت.

برچسب‌ها