همشهری آنلاین: رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآنی گفت: از پایان نامه‌های قرانی که موضوع آنها مسائل روز جامعه باشد حمایت می‌کنیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت‌الاسلام محمد صادق یوسفی مقدم در تشریح چگونگی حمایت از پایان نامه‌های حوزوی و دانشگاهی با تقسیم پایان نامه‌ها قرآنی به دو بخش افزود:‌ تعدادی از پایان نامه‌های سطح سه به دوره کارشناسی ارشد اختصاص دارد که بیشتر به گزارش یک موضوع علمی می‌پردازد.

وی گفت: بخش دیگری از پایان نامه‌ها نیز که سطح چهار هستند، به دوره دکتری اختصاص دارند و ‌درباره موضوعات علمی نظریه پردازی می‌کنند.

رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآن افزود:در هر دو بخش این مرکز از پایان نامه‌هایی که مسائل روز جامعه را مورد توجه قرار دهد و به آنها بپردازد حمایت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمد صادق یوسفی مقدم ادامه داد: پایان نامه های با چنین ویژگی را خریداری کنیم.

وی گفت: ‌پایان نامه‌هایی که در سطح فوق نباشند به مراکز علمی، پژوهشی و نشر معرفی می‌کنیم تا منتشر شوند.

رئیس مرکز فرهنگ ومعارف قرآن با بیان اینکه بیشترین حمایت ما از پایان نامه‌های سطح چهار است افزود: ما به نظریه پردازی در حوزه مطالب جدید علمی نیاز داریم.

حجت‌الاسلام محمد صادق یوسفی مقدم گفت: از آنجا که این مرکز ساختار حوزوی دارد،‌بیشترین حمایت ما از پایان نامه‌های حوزوی و در سطح دکتری صورت می‌گیرد اما اگر پایان نامه دانشگاهی قابل توجه باشد مورد توجه و حمایت قرار خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین