همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای خانواده برنامه‌های متنوعی در حال اجراست.

به گزارش همشهری آنلاین، نشست خوانش کتاب ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس در برنامه «مهمانی‌کتاب»، «گنجینه خانواده» با موضوع معرفی کتاب خانواده کارآمد و متعالی، «دومین آیین نکوداشت زنده‌یاد مهری سویزی»، انتشار محصول مجازی «قصه ما همین بود» از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

همچنین برنامه «بوم یار مهربان» برای معرفی کتاب و نویسندگان کتاب‌های خوب از دیدگاه اعضا و مخاطبان، «طرح کتابدار شو» با هدف آشنایی‌ هرچه بیشتر نوجوانان با کتابخانه‌ها، مهارت‌ها و مسئولیت‌های موردنیاز یک کتابدار، «بازدید شکوفه‌ها» (بازدید مدارس و مهدکودک‌ها از کتابخانه)، «ثبت نام رایگان عضویت» و «تمدید به همراه بخشودگی جرائم دیرکرد» از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی است.

علاوه براینها، «اهدای کتاب به کتابخانه‌های مناطق کم برخوردار و روستایی» از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به مناسبت هفته کتاب است که با مشارکت گروه‌های جهادی برگزار می‌شود و کتاب‌های اهدایی شهروندان به مناطق محروم و کم‌برخوردار همچنین روستاهای دوستدار کتاب، ارسال می‌شود.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند.