تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۷

گروه حوادث: مرد شکاکی که در روزهای گذشته به ارتکاب ۲ جنایت اعتراف کرده بود، در جریان بازجویی‌های پلیسی و قضائی پرده از راز سومین قتل برداشت.

راز نخستین جنایت این مرد زمانی فاش شد که ۲ ماه قبل، کارآگاهان اداره دهم آگاهی پایتخت- ویژه قتل – در جریان مرگ  مردی جوان که در  غرب تهران  از سوی ۲ موتورسوار به قتل رسیده بود، قرار گرفتند.

هنگامی که کارآگاهان در جریان تحقیقات پلیسی به مردی رسیدند که به همراه برادرش این جنایت را رقم زده بود، وی را دستگیرکردند.

مرد جنایتکار در جریان بازجویی‌ها با اعتراف به ارتکاب جنایت مرگبار به کارآگاهان پلیس گفت: از آنجا که شک کرده بودم مقتول با همسرم در ارتباط باشد به سراغ وی رفته و او را به قتل رساندم.

با این ادعای مرد جنایتکار، همسر وی نیز تحت بازجویی قرار گرفت و با رد ادعای شوهرش گفت: او مرد بسیار شکاکی است که تصورات پوچی دارد و مرد جوان نیز قربانی شک‌های نادرست وی شده است.

دومین جنایت

در حالی که تحقیقات درباره این جنایت ادامه داشت، متهم در ادامه بازجویی‌های پلیسی از راز جنایت دیگری که آن را نیز به خاطر شک به همسرش رقم زده بود، پرده برداشت.

در جریان آن جنایت که سال‌ها  قبل رقم خورده بود، وی با تصور اینکه یکی از اقوام همسرش، با وی در ارتباط بوده، این مرد را به قتل رسانده بود‌ اما با وجود اینکه در جریان تحقیقات، شواهدی درباره دخالت مرد جنایتکار در قتل به دست آمده بود وی تبرئه شد و راز این جنایت برای سال‌ها پنهان ماند.

سومین قربانی

با اعتراف متهم به دومین جنایت، همسر او بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت و این‌بار  راز تصادف مرگباری را که همسرش ۵ ماه قبل رقم زده بود فاش کرد.

او به کارآگاهان جنایی گفت: همسرم ۵ ماه قبل در یکی از خیابان‌ها نیز رهگذری را با خودرو زیرگرفت و به سرعت گریخت، از آن روز عذاب وجدان رهایم نمی‌کرد و دلم می‌خواست راهی برای افشای این راز پیدا کنم ولی از ترس جانم جرات نمی‌کردم.

« قرمز»

« به همسرم علاقه زیادی داشتم اما او مرا دوست نداشت و برای همین هم همیشه به او مشکوک بودم. »

وقتی مرد جنایتکار در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی مقابل قاضی اصغرزاده قرار گرفت با بیان این جملات انگیزه‌اش از این جنایات را شک به همسرش عنوان کرد.

این در حالی بود که همسر وی مدعی بود به خاطر بدرفتاری‌ها و شکنجه‌های مرد جنایتکار همیشه از او وحشت داشته است و حتی پس از جدایی از وی نیز با تهدید‌های او مجبور شده دوباره با وی آشتی کند و به خانه بازگردد.

بازپرس اصغرزاده پس از شنیدن اظهارات متهم و همسرش، دستور تحقیق درخصوص قتل سوم را صادر کرد تا مشخص شود این ماجرا نیز عمدی بوده یا یک تصادف معمولی بوده است.