مسابقه‌ی «من و دوست اربعینی‌ام»، برای چهارمین‌بار میزبان عکس‌های سلفی شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین حسینی با میزبانان عراقی و دوستان اربعینی است.

به گزارش روابط‌عمومی فرهنگ‎سرای انقلاب اسلامی، شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین می‌توانند با میزبانان عراقی و دوستان اربعینی و غیر ایرانی، عکس سلفی بگیرند و برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند. عکس‌های ارسالی حتماً باید شرح یا کپشنی حداکثر در ۴۰ کلمه داشته باشند. شرح عکس (کپشن) ارسالی، می‌تواند توضیحی کوتاه درباره‌ی محل و موقعیت عکس، دوست اربعینی و ملیت او، داستان عکس یا برداشت و حس صاحب عکس از آن صحنه باشد.

شرکت‌کنندگان تا ۱۰ آبان‌ماه فرصت دارند عکس‌های خود را به نشانی @selfi۱۴۴۱_bot در تلگرام، نشانی pl۷.ir/selfi  در واتساپ یا آی‌دی @selfi۱۴۴۱ در پیام‌رسان بله ارسال کنند. به برندگان این مسابقه سه سفر کربلا، سه دستگاه تبلت و چهار سفر مشهد اهدا می‌شود. آثار پذیرفته‌شده در صفحه‌ی عشاق ‌الحسین‌ع در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام به نشانی imam.hussain.lovers به نمایش در می‌آید و مخاطبان این صفحه می‌توانند به آثار زائران رأی بدهند. سه برنده‌ی این مسابقه براساس رأی مردمی (لایک مخاطبان) در صفحه‌ی اینستاگرام عشاق ‌الحسین‌ع انتخاب می‌شوند و سایر برندگان براساس نظر داوران. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با شماره‌ی ۵۵۴۰۸۶۶۴ تماس بگیرید.