همشهری آنلاین: تذکرات کتبی جلسه علنی یکشنبه 7 شهریور ماه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی از سوی "محمد دهقان" عضو هیات رییسه قرائت شد

به گزارش خبرنگار خانه ملت، تذکرات قرائت شده به این شرح است:

- تذکرات کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر کشور در خصوص تسریع در استقرار و شروع به کار شهرداری در منطقه لوله‌مان شهرستان رشت؛ به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تخصیص بودجه کافی برای احداث مجتمع آموزشی و درمانی لاکان رشت و به وزیر نیرو در خصوص تخفیف بهای برق مصرفی خانگی در استان گیلان مطابق تعرفه مناطق گرمسیری.

- تذکر طاهرخانی نماینده تاکستان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص پیگیری خرید تضمینی کشمش باغداران.

- تذکر فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب به رییس‌جمهور در خصوص رعایت قانون و مقتضیات اجرایی و انسجام و هماهنگی در انتخاب نمایندگان ویژه‌ رییس‌جمهور در مناطق جغرافیایی، سیاسی و دیپلماسی کشور.

- تذکر محمدی نماینده فریدن به وزرای جهاد کشاورزی و بازرگانی در خصوص پرداخت قیمت گندم تحویلی به کشاورزان شهرستان‌های فریدن و فریدون‌شهر و چادگان.

- تذکر رضایی نماینده‌ مسجد سلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا به رییس‌جمهور در خصوص صدور دستور اجرای مصوبات هیات دولت در استان خوزستان به ویژه شهرستان‌های مسجد سلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا.

- تذکر قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به رییس‌جمهور در خصوص صدور دستور تخصیص بودجه مربوط به طرح‌های ملی تربیت بدنی استان آذربایجان غرب به خصوص ورزشگاه شهید باکری.

- تذکر میرخلیلی نماینده‌ میناب به رییس‌جمهور در خصوص صدور دستور بررسی علت عدم توازن فرصت‌های شغلی و تقاضا برای کار در شهرستان‌های میناب، رودان و جاسک و بشاگرد.

- تذکر رحیمی‌نسب نماینده خرم‌آباد به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص رعایت عدالت و دقت در عزل و نصب‌ها.

- تذکر اسماعیلی نماینده‌ هشترود به وزیر بازرگانی در خصوص علت عدم واریز وجه به بانک برای کشاورزان بابت خرید گندم.

- تذکر وکیل‌ سپه آجیرلو نماینده‌ پارس‌آباد به وزیر بازرگانی در خصوص کنترل قیمت محصولات غذایی و ساختمانی.

- تذکر جعفری نماینده‌ سمیرم به وزیر بازرگانی در خصوص تسریع در پرداخت بهای گندم خریداری شده از کشاورزان سمیرم.

- تذکرات شجاعی نماینده‌ ساری به وزیر نیرو در خصوص تامین آب کشاورزی در مناطق محروم پشتکوه، چاردانگه و تامین آب شرب مجتمع آبرسانی پشتکوه؛ به وزیر نفت در خصوص تسریع در صدور مجوز پالایشگاه در شهرستان ساری و به رییس‌جمهور در خصوص تسریع در احداث پیست بین‌المللی دوچرخه‌سواری و سالن شش هزار نفری در ساری.

- تذکر قنبری نماینده ایلام به وزیر نیرو در خصوص پرداخت خسارت روستاهای غرب‌رودبار و مناطق مسکونی و کشاورزی واقع شده در محل آبگیری روستاهای شهرستان.

- تذکر کواکبیان نماینده سمنان به رییس‌جمهور در خصوص پاسخ در مورد علت انتخاب افراد غیرمتخصص و چندشغله برای نمایندگی ویژه دیپلماسی کشور.

- تذکر یوسف‌نژاد نماینده‌ ساری به وزیر بازرگانی در خصوص تامین آرد با کیفیت برای استان مازندران.

- تذکر قاضی‌پور نماینده‌ ارومیه، پزشکیان نماینده تبریز، رحمانی نماینده‌ تبریز، جهانگیرزاده نماینده ارومیه، فلاحت‌پیشه نماینده‌ اسلام‌آباد غرب، فتحی‌پور نماینده کلیبر، فرهنگی نماینده‌ تبریز و نظری‌مهر نماینده کردکوی به رییس جمهور در خصوص صدور دستور رعایت بی‌طرفی سازمان تربیت بدنی در امر داوری و آرای کمیته‌های انضباطی.

منبع: همشهری آنلاین