شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۶۹۱ - May 7, 2005
احمدي نژاد :
روزهاي آينده فضا شفاف مي شود
مهر: دكتر محمود احمدي نژاد پنجشنبه شب در اجتماع پرشور هزاران تن از مردم قم در مسجد دوطفلان مسلم اين شهر، تشكيل دولتي با جهت گيريهاي كاملا اسلامي را يك نياز و خواست اساسي ملت مسلمان ايران برشمرد و تاكيد كرد كه رحمت، منطق، هدايت، فداكاري، پيشرفت واقعي و حداكثر رفاه، امنيت، آرامش و آسايش براي مردم ارمغان و ره آورد حاكميت دولت اسلامي  است.
شهردار تهران افزود: انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري، فرصتي مهم براي شكل گيري يك دولت برخاسته از عمق اعتقادات و باورهاي مردم است. دولتي كه مبداء يك تحول بزرگ و بسيار مهم خواهد شد و اهميت و تاثير آن كمتر از خود انقلاب نيست.
وي تصريح كرد: انقلاب اسلامي ترجمان يك شورش، طغيان، حركت احساسي، تلاش عده اي براي كسب قدرت، براندازي يك سلسله و به قدرت رسيدن يك سلسله ديگر يا تامين منافع يك قشر خاص نيست، بلكه اين انقلاب، ادامه نهضت انبياء الهي، يك نقطه اوج و قله اي برجسته در بستر تاريخي نهضت انبياء محسوب مي شود و همه هويت، هستي و آينده ما و بشريت را تحت تاثير قرار داده است.
اين كانديداي احتمالي انتخابات نهم رياست  جمهوري ويژگي هاي دولت اسلامي را اعتقاد به تماميت اسلام به عنوان يك دين كامل تأمين كننده سعادت بشر دانست و تأكيد كرد: دولت اسلامي بايد عدالت را روح و ضابطه حاكم بر همه جهت گيريها و تصميم گيري هاي خود بداند. دكتر احمدي نژاد تصريح كرد: متن مردم به وامهاي بانكي با سودهاي ۲۴ درصد دسترسي ندارند زيرا قادر به بازپرداخت بهره هاي سنگين بانكي نيستند. از وامهاي كلان بانكي، تنها عده اي خاص برخوردار مي شوند و آنها نيز هيچگاه وامهاي دريافتي را به دليل سود آور نبودن وارد چرخه توليد كشور نمي كنند بلكه وارد بورس بازي، دلالي و سوداگري مي شوند تا با كسب سودهاي كلان بتوانند بهره هاي بانكي را بپردازند و خود نيز از عايدات آن بهره مند شوند و حاصل اين روند، چيزي جز تورم فزاينده و افزايش فاصله طبقاتي نيست.وي افزود: عده اي مي گويند اجازه دهيد اول به توسعه برسيم و سپس عدالت را اجرا كنيم. آنها با اين سخن خود نشان مي دهند كه از عدالت تعريفي در حد يك برچسب دارند.وقتي در نتيجه اعمال سياستهاي توسعه، افرادي خاص به قله هاي ثروت دست پيدا كردند، رسانه ها، گروهها و بلندگوها را نيز در اختيار خود مي گيرند و حتي به قدرت سياسي نيز دست اندازي مي كنند و به اين ترتيب مانع از اجراي عدالت مي شوند.

معاون سازمان  تأمين اجتماعي خبر داد:
صدور كارنامه سوابق بيمه شدگان در تهران
ايسنا: معاون امور استان هاي سازمان تأمين اجتماعي اعلام كرد: كارگاه هاي مستقر در تهران كه ۸۰ درصد سوابق بيمه شدگانشان شناسايي شده، كارنامه شعبه اي سوابق بيمه شدگان را دريافت مي كنند.
علي حيدري گفت: از آنجايي كه در گذشته شناسايي تمامي سوابق بيمه شدگان در سطح سازمان به دليل عدم همكاري برخي از بيمه شدگان و كارفرمايان با بازرسان سازمان تأمين اجتماعي براي ثبت كامل مشخصات، اشتغال به  كار نيروي بيگانه در ايران و عدم همكاري برخي از كارفرمايان با سازمان براي ارائه مشخصات كامل بيمه شدگان در ليستها به حد استاندارد نرسيده بود؛ صدور كارنامه شعبه اي سوابق بيمه شدگان در برخي از استانها به ويژه تهران بزرگ با مضايق و مشكلاتي مواجه بود كه با تلاشهاي انجام شده در حال حاضر متوسط شناسايي سوابق در كشور از مرز ۷۰ درصد گذشته است.
حيدري با اشاره به بررسي هاي انجام شده بر روي سوابق بيمه شدگان كارگاه هاي مستقر در سطح تهران، اظهاركرد: براساس نتايج حاصل از تلاشهاي همكاران سازمان، كارگاه هايي كه ۸۰ درصد سوابق بيمه شدگانشان شناسايي شده، مجوز صدور كارنامه شعبه اي بيمه شدگان را با اعلام قبلي، از اين ماه دريافت خواهند كرد.
معاون امور استان هاي سازمان تأمين اجتماعي با بيان اينكه از اواخر سال گذشته تمامي شعب سازمان تأمين اجتماعي فرايند صدور كارنامه شعبه اي  سوابق بيمه شدگان را آغاز كرده اند، افزود: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته، مجوز اعطاي كارنامه نهايي سوابق بيمه شدگان (استاني و كشوري) در آينده صادر خواهد شد.
حيدري همچنين با بيان اين كه در سال گذشته بيش از ۷۵ درصد شعب سازمان تأمين اجتماعي مجوز صدور كارنامه شعبه اي را دريافت كرده بودند، به ايسنا گفت: با توجه به اجراي طرح ملي سامان سوابق بيمه شدگان نزديك به ۲۵۰ هزار نفر از متقاضيان برقراري مستمري در مشاغل سخت و زيان آور، پس از احراز شرايط قانوني از سوي كميته هاي استاني مستقر در وزارت كار، سوابقشان در شعب سازمان تأمين اجتماعي مورد بررسي قرار گرفت كه از اين تعداد حدود ۷۰ هزار نفر با احراز شرايط قانوني بازنشسته شدند. وي در ادامه احراز شرايط بازنشستگي براي ۵۰ هزار نفر از بيمه شدگان عادي و پرداخت مقرري بيكاري براي حدود ۳۰۰ هزار نفر را دستاوردهاي ديگر طرح سامان سوابق بيمه شدگان عنوان كرد.

انتخاب نهم
ولايتي:شرط توسعه در همه حوزه ها ايجاد اميد براي مردم است
فارس: كانديداي اصولگراي انتخابات گفت: شرط توسعه و پيشرفت در همه حوزه ها ايجاد اميد و آرامش براي مردم است كه از وظايف دولت مي باشد.وي در اولين نشست تشكل هاي سياسي دانشگاههاي آزاد قم با بيان اين مطالب افزود: امروز مشكلاتي همچون بيكاري، تورم و گراني اين آرامش و اميد را تحت الشعاع قرار داده كه دامنه آن در دانشگاه كه آينه و چراغ راه جامعه است، پررنگ تر است.كانديداي رياست جمهوري در نشست مسئولان ستاد انتخاباتي خود گفت: مشكلات معيشتي و اقتصادي مردم به عنوان اولين اولويت مورد توجه قرار گرفته شده و براي حل اين معضل اولين گام بهره گيري از مديريت كارآمد و متخصص است كه با اصلاح ساختار مديريتي تحقق پذير است.
لاريجاني: اصولگرايان به ساز و كار واحد مي رسند
مهر: دكتر لاريجاني گفت: نبايد عجله داشت، اصولگرايان به مكانيزم واحدي مي رسند و در آينده يكي يكي كنار مي روند تا به اجماع برسند.دكتر لاريجاني كه در مسجد طوبي تبريز در جمع نمازگزاران سخن مي گفت، تاكيد كرد: بدنه اجرايي كشور، پير و محافظه كار شده است و سنت هايي در بخش اجرايي كشور حاكم شده كه جلوي پيشرفت را گرفته كه براي رفع اين مشكل، تحول بنيادي در سيستم اداري بايد روي دهد.لاريجاني تصريح كرد: براي ايجاد تحول ورود نسل جوان كه معتقد به انجام كارهاي بزرگ بوده و ترس و واهمه اي نداشته باشد به عرصه تصميم گيري كشور ضروري است تا توان اقتصادي و فرهنگي ايران بيشتر ملموس شود.وي در ادامه با اشاره به مسئله بيكاري در كشور گفت: كارآمدي دستگاه هاي دولتي، وجود اقتصاد زيرزميني، انحصار و بنگاه داري از موانع جدي بر سر راه اشتغالزايي است كه بايد در رفع آنها چاره انديشي شود.داوطلب نامزدي نهمين انتخابات رياست جمهوري گفت: اگر برنامه هاي توليدي و اقتصادي كشور طوري باشد كه ما بتوانيم صادرات كشور را بيشتر از واردات كنيم به اين خودباوري رسيده ايم كه مي شود با ايجاد فضاي مناسب براي سطوح كشور اين تغييرات را انجام دهيم.
حمايت مسئولان ستادهاي انتخاباتي خاتمي از كانديداتوري هاشمي 
فارس: فعالان انتخاباتي ستاد سيد محمد خاتمي در هشتمين دوره انتخابات رياست جمهوري از كانديداتوري اكبر  هاشمي رفسنجاني حمايت كردند.فعالان انتخاباتي ستاد خاتمي با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ديدار كردند.دراين ديدار رباطي يكي از فعالان جبهه دوم خرداد و ستاد انتخاباتي خاتمي گفت: شرايط فعلي حضور فردي با توان مديريتي بالا، كارآمد و با تجربه را مي طلبد. اكبر هاشمي رفسنجاني نيز در اين ديدار گفت: دلسوزي و ترجيح منافع ملي و مصالح نظام بر منافع جناحي و گروهي ارزشمند است.وي با اشاره به مشكلات داخلي و مسايل فراروي كشور گفت: مهمترين مساله در حال حاضر كه كم سابقه بوده است، افتراق نظرها، فاصله گرفتن دل ها و تنازعات بي حاصل است.رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت: اداره كشور در اين مقطع حساس نيازمند هماهنگي و انسجام ملي است.وي افزود: با كمال تاسف در حل مشكلات، سعي بر هماهنگي نيست بلكه اهتمام در مچ گيري است.وي تصريح كرد: رقابت لازمه انتخابات است اما مديريت بايد در اين امر لحاظ گردد.هاشمي رفسنجاني تأكيد كرد: انسداد سياسي به هيچ وجه براي كشور راهگشا نيست بلكه فضاي باز سياسي با رعايت نظم و انضباط ضروري است.
توكلي: به نامزد نهايي جريان اصولگرا راي دهيد
فارس: رئيس مركز پژوهشهاي مجلس گفت: رئيس جمهور بايد مردمي باشد و خود را نوكر همه مردم بداند.
احمد توكلي كه در جمع نخبگان، فعالين سياسي و ديگر اقشار مردم در مسجد جامع شهر ساري سخن مي گفت با تأكيد بر اينكه بايد كساني در راس قوه مجريه قرار گيرند كه به مردم وفادار بوده و در تصميم گيريها منافع و مصالح ملت را در نظر داشته و در عمل متكبر نباشند، تصريح كرد: به نامزد نهايي جريان اصولگرا راي دهيد و به كساني راي ندهيد كه به تغيير و تحول علاقه اي ندارند و اگر هم دارند فشارهاي سياسي و رفاقتي بر آنها تاثير مي گذارد.
وي با تأكيد بر اينكه اصولگراي واقعي به عدالت، حق و منافع مردم توجه دارد، اظهار داشت: پرهيز از تبارگرايي، جناح گرايي، فاميل بازي، خط بازي، مبارزه با فقر، فساد و تبعيض استفاده نكردن از قدرت براي فساد، رفتار بدون تكبر، تسليم فشارهاي سياسي و نفساني نشدن از ويژگيهاي بارز يك اصولگرا است.
كروبي: ديدگاه قوميتي را تخريب نظام و دولت مي دانم
فارس: رئيس دوره ششم مجلس شوراي اسلامي هر گونه ادعا مبني بر نگاه قوميتي به مديران دولت آينده خود را شديداً رد كرد و گفت: من از تمام نيروهاي توانا و فعال در عرصه هاي مديريتي استفاده مي كنم و ديدگاه قوميتي را به اين گونه موارد حساس مملكت تخريب نظام و دولت مي دانم.وي كه در جلسه پرسش و پاسخ ارباب جرايد و نمايندگان نشريات و مطبوعات استان قم سخن مي گفت، سياست خود را درمورد مسائل هسته اي و روابط بين المللي مبتني بر اطمينان سازي در عرصه خارجي اعلام كرد و گفت: ما به جهانيان اين اطمينان را مي دهيم كه به دنبال سلاح هسته اي نيستيم.كروبي در بين معيارهاي خود براي انتخاب افراد كابينه و سازمان هاي دولتي گفت: معيار من توانمندي مديريت و پايبندي به منافع قانون اساسي و ارزش هاي انقلاب با بينش امام است و در انتخاب هاي خود با توجه به سوابق افراد و نيز استفاده از مشورت اطرافيان، آگاهان و انديشمندان عمل خواهم كرد.
معين: راه زيادي داريم
ايسنا: مصطفي معين طي سخناني در هشتمين كنگره سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ايران، اين سازمان را داراي تشكيلات و سلسله مراتبي مناسب و نظم آن را مثال زدني دانست.اين نامزد انتخابات رياست جمهوري، تحقق اراده عمومي در نظم دموكراتيك را به دو صورت ممكن دانست: اول؛ با انتخاب اشخاص و مراكز صاحب قدرت و يا مراكز اقتدار، دوم؛ حضور مستمر و تصميم گيرنده در اجراي قواعد از سوي مردم.وي ادامه داد: شرط لازم براي تحقق الگوي نظم دموكراتيك، برقراري دموكراسي و فرهنگ آن است كه احتياج به زمان دارد.ما با صد سال سابقه مشروطه هنوز مقدمات فرهنگ دموكراتيك را طي نكرده ايم و راه زيادي داريم.وي در پايان با توجه به حضورش در دانشگاه هاي كشور، گفت: اميدوارم بازتاب فعال شدن جريان هاي دانشجويي ما در هفته هاي آتي در جامعه خود را نشان دهد. الان بحث حضور در انتخابات جمعيت دانشجويي ما از فضاي عمومي ما، مناسب تر شده است.
هادي خامنه اي: با يك كانديدا پيروزيم
ايسنا: دبيركل مجمع نيروهاي خط امام(ره) خاطرنشان كرد كه اگر مشاركت مردم در انتخابات بالا باشد، تفاوت آراي اصلاح طلبان با محافظه كاران بسيار خواهد بود.حجت الاسلام و المسلمين سيدهادي خامنه اي در پيش بيني خود از احتمال پيروزي اصلاح طلبان يا محافظه كاران در انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري گفت: اگر حدود ۷۰ - ۸۰ درصد مردم شركت كنند، يقينا جبهه اصلاح طلب است كه راي مي آورد؛ اما به شرط آن كه جبهه اصلاح طلب يك كانديدا داشته باشد. اگر بيشتر از اين باشد حدس ها و گمان هاي ديگري هم مي تواند به ميان بيايد.نماينده سابق مردم تهران در مجلس ششم گفت: اگر دو كانديدا داشته باشيم و جبهه مخالف يك كانديدا و مشاركت هم حداكثري باشد احتمال اين كه انتخابات به دور دوم كشيده شود وجود دارد. درصورتي كه اگر يك كانديدا در جبهه اصلاح طلبان وجود داشته باشد بدون ترديد در همان دور اول كانديداي اصلاح طلبان رئيس جمهور خواهد شد.
رشد متوازن حقوق بازنشستگان
ايسنا: كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: از بين بردن تفاوت بين حقوق دوران بازنشستگي با دوران كار و ايجاد زمينه براي رشد حقوق بازنشستگان متوازن با رشد تورم در كشور ضروري است.مهندس محسن مهرعليزاده در ديدار جمعي از بازنشستگان افزود: در كشور ما همه از برنامه حرف مي زنند ولي يك برنامه عملياتي و اجرايي كه بتواند كاري را پيش ببرد، تاكنون وجود نداشته و بيشتر روش آزمون و خطا وجود داشته است.وي افزود: دولت رفاه مطرح شده، مباني نظري و علمي تجربه شده در حوزه رفاه، معيشت و اجراي سيستم هاي حمايتي قانونمند و حمايت از اقشار كم درآمد و توازن بين درآمد و هزينه هاي زندگي اقشار مختلف من جمله اقشار كم درآمد را دراولويت خود قرار مي دهد و اين مكانيسم مشخص در قالب چتر حمايتي عمل مي كند.
فشار عاملي براي ترديد حضور
ايسنا:عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران معتقد است: رويكرد جناح راست به سمت اجماع براي معرفي يك كانديدا مي تواند به منزله  فشار براي خروج  هاشمي  از عرصه رقابت ها تفسير شود.محمد عطريانفر در گفت وگو با شبكه  خبري العالم گفت: تلاش هاي جناح راست در ايران در راستاي دستيابي به اجماع و كسب راي بيشتر در انتخابات رياست جمهوري است. وي در عين حال با پيش بيني اين كه به دليل آن چه نابساماني سياسي در تصميم سازي جناح هاي چپ و راست در كشور ناميد، ممكن است،  هاشمي رفسنجاني به منظور ايجاد تعادل در انتخابات رياست جمهوري شركت كند، افزود: آقاي رفسنجاني با توجه به به هم خوردن تعادل سياسي در ميان چپ و راست، خود را براي رفع نابساماني مكلف به حضور مي داند، اما با اين حال او همچنان در اين باره به دلايل نامعلومي از جمله فشارهايي مبني بر خروج از صحنه  رقابت مردد است.
دهه آخر ارديبهشت اعلام نتايج نظرسنجي هاي اصولگرايان
فارس: عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي گفت: زمان نهايي براي بررسي نتايج نظرسنجي هاي اصولگرايان و عمل بر اساس آن، دهه آخر ارديبهشت است.عليرضا زاكاني اظهار داشت: رقابت اصولگرايان بر پايه تفاهم نامه اوليه آنها ادامه دارد و بعد از انصراف شجاعانه و مدبرانه دكتر توكلي، هنوز تصميم جديدي از طرف اصولگرايان گرفته نشده است.
رضايي:حضورم جدي است
ايسنا:كانديداي نهمين دوره  انتخابات رياست جمهوري هرگونه كناره گيري از كانديداتوري انتخابات رياست جمهوري را قبل از نظرسنجي ۱۲ خرداد رد كرد و گفت: حضورم در انتخابات جدي است.وي در جمع دانشجويان استان مازندران افزود: برنامه هايي دارم و دغدغه هايي كه تنها در صورت تصدي رياست جمهوري مي توانم به آنها عمل كنم.وي اظهار داشت: چهار سال فرصت براي خدمت به مردم زمان مناسبي است كه اگر به هر كس برسد افتخار بزرگي نصيبش شده است.رضايي درباره  حضور  هاشمي  رفسنجاني و تاثير آن در انتخابات گفت: برنامه هاي من در اقتصاد، مديريت و فرهنگ با آقاي  هاشمي  متفاوت است و لذا حضور وي تاثيري در تصميم من ندارد.
رمز پيروزي اصولگرايان نداشتن مرزبندي است
ايسنا: سيد مرتضي نبوي گفت: رمز پيروزي اصولگرايان در اين است كه ميان خود مرزبندي نداشته باشند.سيدمرتضي نبوي، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، صبح جمعه طي سخناني در دفتر حزب موتلفه اسلامي قم با اشاره به مطلب فوق تصريح كرد: تفرقه آفت بزرگ اصولگرايان است كه اميدواريم به زودي اين اختلافات برداشته شود.وي ضمن تاكيد بر لزوم به وحدت رسيدن اصولگرايان در انتخابات سرنوشت ساز رياست جمهوري گفت: خوشبختانه در جهت اجماع اصولگرايان تلاش هايي مي شود و دكتر حداد عادل هم در اين خصوص فعال هستند تا ميان اصولگرايان وحدت و همدلي حكمفرما شود.
اعلمي: انتخابات بستري براي تظاهر اراده مردم است
فارس: نماينده مردم تبريز با بيان اينكه انتخابات بستري براي تظاهر اراده مردم است، گفت: لازم است دغدغه و هنر مسئولان نظام معطوف به ايجاد انگيزش در مردم جهت حضور در صحنه هاي مختلف سياسي اجتماعيٍ، اقتصادي باشد.اكبر اعلمي كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در ديدار با جمعي از دانشجويان دانشگاه هاي شهيد بهشتي و علم و صنعت تهران اظهار داشت: همچنانكه مشاركت و حمايت گسترده مردم سبب ساز انقلاب و نظام بوده، بقا و دوام آن نيز در گرو حمايت ملت است از اين رو هر گاه مردم از حضور در ميادين سياسي ، اقتصادي و اجتماعي غيبت داشته و يا حضورشان كمرنگ بوده بر ميزان تهديدات عليه كشور و تماميت ارضي ايران افزوده شده است.وي ادامه داد: به بيان ديگر ميان حمايت ملت و تهديدات عليه امنيت و منافع ملي رابطه معكوس وجود دارد.
تقويت جدي احتمال كانديداتوري احمدي نژاد
مهر: يك مقام آگاه در شوراي شهرتهران به تقويت جدي احتمال كانديداتوري احمدي نژاد تاكيد كرد. وي اعطاي مسئوليت هاي بيشتر را به مديران ارشد شهرداري، واگذاري رده هاي مديريتي به مديران مياني را در اين راستا ارزيابي كرد. در عين حال خبرگزاري فارس خبر داد: شهردار تهران و كانديداي اصولگراي انتخابات امروز به دعوت ستادهاي خودجوش مردمي استان اراك به اين استان سفر مي كند.وي در اين سفر با حضور در جمع اقشار مختلف مردم اراك در مسجد حاج تقي خان اين شهر سخنراني خواهد داشت.وي در جريان اين سفر با حضور در حوزه علميه خواهران اين شهر پاسخگوي سئوالات طلاب خواهر خواهد بود. احمدي نژاد همچنين با نماينده ولي فقيه و امام جمعه اراك ديدار و با وي پيرامون مسائل مختلف گفتگو مي كند.
پيشنهاد بهروزي به كانديداها
ايسنا: يك عضو شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب پيش بيني كرد كه احمدي نژاد و قاليباف همچون توكلي از صحنه  انتخابات كناره گيري كنند و لاريجاني و ولايتي در صحنه بمانند و در اين ميان هاشمي رفسنجاني به علت تدابيري كه دارد مي تواند تدبيري بين لاريجاني و ولايتي بينديشند. مريم بهروزي در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه ۵ سازمان صدا و سيما، جهاد دانشگاهي، دانشگاه آزاد اسلامي، وزارت اطلاعات و بسيج مسؤول برگزاري نظرسنجي در مورد كانديداها هستند و هنوز زمان دقيق اين نظرسنجي ها مشخص نشده، گفت: به نظر من كانديداي نهايي لاريجاني خواهد بود و اميدوارم لاريجاني و ولايتي با يكديگر به تفاهم برسند.
كروبي: حضور موسوي در انتخابات منتفي است
فارس: دبيركل مجمع روحانيون مبارز در خصوص حضور ميرحسين موسوي در عرصه رقابت هاي انتخاباتي گفت:  ما همه تلاش خود را براي حضور ايشان به كار برديم همان گونه كه هشت سال پيش نيز اين كار را كرده  بوديم اما ايشان نپذيرفتند، بنابراين حضور مهندس موسوي ديگر منتفي است.
وي با بيان اينكه حكومت كردن در چارچوب اسلام و قانون اساسي متكي به آراي مردم است و همواره بايد به راي مردم احترام گذاشت، افزود: اسلاميت و جمهوريت نظام هيچ وقت نبايد كم رنگ شود و همان كه قوانين اسلام با تفسير درست در جامعه حاكم باشد، جامعه اي مردم سالار خواهيم داشت.
ده نمكي: شوراي هماهنگي نيروهاي حزب الله در حال سازماندهي است
شوراي هماهنگي نيروهاي حزب الله به منظور سازماندهي تمامي نيروهاي حزب الله در سراسر كشور در جهت انجام فعاليتهاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي در حال سازماندهي است. مسعود ده نمكي با بيان اين مطلب، گفت: ايجاد اين شورا برنامه  طولاني مدت است و ما از مدتي پيش شروع به سازماندهي كرده ايم، اين سازماندهي هنوز هم ادامه دارد و در آينده اي نزديك اعلام موجوديت مي كند.
قاليباف: توكلي مي خواست به مردم بگويد براي اصولگرايان مهم خدمت است
فارس: كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: دكتر توكلي با انصراف خود مي خواست به افكار عمومي اين نكته را بگويد كه در مجموعه نامزدهاي اصولگرا مهم خدمت به مردم است. محمدباقر قاليباف با اشاره به استعفاي احمد توكلي از كانديداتوري انتخابات رياست جمهوري، گفت: اقدام دكتر توكلي را مي توان اقدامي براي پاسخ به افكار عمومي دانست كه خواستار وحدت نظر هرچه سريع تر نامزدهاي اصولگرا هستند.

داخلي
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
حوادث
خارجي
سياسي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |