معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۶ برنامه های خود را در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

همشهری آنلاین _ رضا نیکنام : مساجد منطقه۱۶ ، با آماده سازی و عطرافشانی و غبارروبی در این ایام میزبان روزه داران هستند. همچنین محافل انس با قرآن و مسابقات قرآنی و دوره‌های آموزش قرآن و تفسیر در طول این ماه مبارک و پر خیر و برکت در مساجد برگزار می شود.

علاوه بر آن این معاونت با نصب پلاکارد و پارچه نوشته در معابر و میادین فضای این منطقه را معنوی تر کرده است.برگزاری برنامه‌های فرهنگی مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد، حسینیه ها، پایگاه های بسیج  و هئیت های مذهبی از اقدامات دیگر معاونت اجتماعی شهرداری منطقه۱۶ است.

«سید مهدی حسینی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۱۶ در این باره اضافه کرد:«تجلیل از تازه مکلفین و روزه اولی‌ها از طریق برگزاری مراسم ویژه و جشن از برنامه های بسیار جالبی است که در این ماه عزیز در محله‌ها اجرا می‌شود. همچنین تولید و ارائه محصولات فرهنگی شامل، قرآن، ادعیه لوح فشرده، بروشورها و مطالب فرهنگی مذهبی متناسب با ماه رمضان ،اجرای طرح اکرام ایتام، برگزاری تورهای گردشگری ویژه بازدید از اماکن زیارتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، در مساجد و حسینیه‌ها برنامه‌های پیش بینی شده معاونت اجتماعی است که دراین ایام اجرا خواهد شد.»

برچسب‌ها