فرماندار چالدران گفت: ۲۰ تُن آرد ترمیمی برای حفظ شرایط موجود و جلوگیری از تجمع مردم بین نانوایان در این شهرستان آذربایجان غربی توزیع شده که این روند ادامه دارد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسن محمدزاده اظهار داشت: هیچگونه کمبود آردی در سطح شهرستان چالدران وجود ندارد و برای جبران کمبودهای کاذب ناشی از بار روانی موجود این مقدار آرد سهمیه‌ای ترمیمی به شهرستان تخصیص و از امروز توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: بیشتر ترافیک به خاطر بار روانی و نگرانی کاذب مردم بود که با حضور مستمر و میدانی مسئولان شهرستانی در مراکز تهیه و عرضه نان این مشکل نیز حل و فصل شد.

فرماندار چالدران تاکید کرد: هیچ‌گونه افزایش قیمتی در انواع نان در سطح شهرستان وجود ندارد و شهروندان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

محمدزاده اظهار داشت: سرانه مصرف آرد هر فرد در این شهرستان یک کیلوگرم بالاتر از میانگین کشوری است.

وی با اشاره به اینکه ۹۲ نانوایی در شهرستان چالدارن فعال است، بیان کرد: تمام نانوایی‌های چالدران فعال هستند و در صورت لزوم به صورت ۲ شیفت و حتی سه شیفت فعالیت خواهند کرد.

چالدران با ۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است؛ این شهرستان حدود ۱۲۰ روستا دارد که در ۲ بخش مرکزی و دشتک نزدیک به ۲۰ هزار نفر را در خود جای داده‌اند.