فرماندار چالدران گفت: ۲۰ تُن آرد ترمیمی برای حفظ شرایط موجود و جلوگیری از تجمع مردم بین نانوایان در این شهرستان آذربایجان غربی توزیع شده که این روند ادامه دارد.

نانوایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسن محمدزاده اظهار داشت: هیچگونه کمبود آردی در سطح شهرستان چالدران وجود ندارد و برای جبران کمبودهای کاذب ناشی از بار روانی موجود این مقدار آرد سهمیه‌ای ترمیمی به شهرستان تخصیص و از امروز توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: بیشتر ترافیک به خاطر بار روانی و نگرانی کاذب مردم بود که با حضور مستمر و میدانی مسئولان شهرستانی در مراکز تهیه و عرضه نان این مشکل نیز حل و فصل شد.

فرماندار چالدران تاکید کرد: هیچ‌گونه افزایش قیمتی در انواع نان در سطح شهرستان وجود ندارد و شهروندان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

محمدزاده اظهار داشت: سرانه مصرف آرد هر فرد در این شهرستان یک کیلوگرم بالاتر از میانگین کشوری است.

وی با اشاره به اینکه ۹۲ نانوایی در شهرستان چالدارن فعال است، بیان کرد: تمام نانوایی‌های چالدران فعال هستند و در صورت لزوم به صورت ۲ شیفت و حتی سه شیفت فعالیت خواهند کرد.

چالدران با ۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است؛ این شهرستان حدود ۱۲۰ روستا دارد که در ۲ بخش مرکزی و دشتک نزدیک به ۲۰ هزار نفر را در خود جای داده‌اند.

کد خبر 556748

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha