تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

نخستین مجموعه عرضه گل و گیاه شرق تهران در بوستان آب منطقه ۸ دایر شد.

همشهری آنلاین: نخستین مجموعه عرضه گل و گیاه شرق تهران در بوستان آب منطقه ۸ دایر شد. «ناصر رضاپور» معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه ۸ دراین‌باره گفت: «ما در شرق تهران به‌ویژه منطقه ۸ با کمبود مرکز عرضه گل وگیاه مواجه بودیم و شهروندان این منطقه مجبور بودند مسافت طولانی را تا بازار گل طی کنند و به مناطق دیگر بروند که این موضوع دردسرهای خاص خود را برای آنها داشت. » او افزود: «ازاین‌رو یک هایپرگل با هدف دسترسی آسان اهالی به انواع گل وگیاه در منطقه ساخته شده‌است. »

او ادامه داد: «در این مرکز انواع گل وگیاه از جمله گل‌های زینتی، آپارتمانی و ملزومات گلکاری و پرورش گل وگیاه، انواع خاک و کود و... عرضه می‌شود و شهروندان می‌توانند به راحتی آنها را تهیه کنند. » رضاپور گفت: «این هایپرگل در مساحتی بالغ‌بر ۳۵۰‌مترمربع در ۲ طبقه ساخته شده و گیاهان در فضایی تلفیق از باغچه و کافی‌شاپ در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند. »

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه ۸ درباره ایجاد فضا برای فراغت شهروندان در این مجموعه تأکیدکرد: «کافی‌شاپ این مجموعه نیز با گل و گیاهان مختلف برای اوقات فراغت شهروندان تزیین و طراحی شده ‌است. همچنین در این فضا خدمات مشاوره درباره پرورش گل وگیاه توسط کارشناسان فضای سبز و پرورش گل، رایگان به شهروندان ارائه می‌شود. درحال‌حاضر ساخت این مرکز به پایان رسیده و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است. اما افتتاح رسمی آن شهریورماه صورت می‌گیرد. » هایپرگل منطقه۸ در فلکه اول تهرانپارس، داخل بوستان آب قرار دارد.