امور بانوان شهرداری منطقه ۳ با هدف توانمندسازی بانوان کارآفرین و مهارت‌آموزی به بانوان سرپرست خانوار در مراکز فرهنگی تحت پوشش اداره امور بانوان منطقه ۳ در حال تهیه فهرست بانوان کارآفرین و زنان جویای کار است.

«سارا قدیری» مدیر امور بانوان شهرداری منطقه ۳ در این‌باره گفت: «تهیه بانک اطلاعاتی از بانوان کارآفرین و جویای کار برای توانمندسازی و مهارت‌آموزی به بانوان و ایجاد کسب و کار در منطقه صورت می‌گیرد. چنانچه بانوان کارآفرین و تولیدکننده به دنبال توسعه و گسترش مهارت و تولیداتشان هستند می‌توانند به اداره امور بانوان مراجعه کنند و مشغول فعالیت شوند.

در این مراکز به بانوان سرپرست خانوار و دختران جوان مهارت‌های مختلف برای کسب مهارت و درآمدزایی در کارگاه‌های آموزشی آموخته می‌شود. » قدیری افزود: «کارگاه‌های آموزشی با توجه به شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. » به گفته مدیر امور بانوان منطقه ۳ افرادی که تمایل به تولید محصولات و آموزش مهارت در همه رشته‌های هنری به دیگران دارند می‌توانند به اداره کل امور بانوان شهرداری تهران مراجعه کنند و پس از تکمیل بانک اطلاعاتی برحسب مناطق به اداره‌های بانوان معرفی می‌شوند.