تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۰:۱۲

سامانه اطلاع‌رسانی مؤسسه همشهری در ایام نوروز تعطیل نخواهد بود

هموطنان می‌توانند جدید‌ترین اخبار و اطلاعات را از بخش‌های مختلف اطلاع‌رسانی همشهری دریافت کنند.

رضا مقدسی قائم‌مقام مدیرمسئول همشهری با اعلام این خبر گفت: پایگاه خبری همشهری آنلاین به آدرس www.hamshahrionline.ir در تمام اوقات تعطیلات نوروزی فعال بوده و جدید‌ترین خبرهای ایران و جهان را به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند.

وی افزود: همشهری آنلاین همچنین اطلاعات جامع گردشگری درباره نقاط دیدنی، تفریحی و تاریخی تمام استان‌های کشور را در دسترس قرار داده که علاقه‌مندان با استفاده از این اطلاعات می‌توانند تعطیلات پربارتری را برای خود و خانواده‌‌شان رقم بزنند.

مقدسی همچنین به اطلاع‌رسانی از طریق سامانه الکترونیک همشهری اشاره کرد و افزود: در تعطیلات نوروزی آخرین و جدید‌ترین اخبار روز را علاوه بر انتشاربر روی نمایشگرهای شهری، برای اعضای شبکه اطلاع‌رسانی الکترونیک، از طریق پیامک (SMS) ارسال می‌کند.

وی یادآور شد: همچنین علاقه‌مندان به دریافت اخبار در تعطیلات نوروزی می‌توانند حداکثر تا ساعت 4 بعدازظهر روز چهارشنبه 29 اسفند با پیامک کلمه خبر یا Khabar به شماره300033 از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی از طریق پیامک در ایام نوروز رایگان است.

مقدسی همچنین یادآور شد: مؤسسه همشهری با هدف توسعه اطلاع‌رسانی در کشور در سال 86 موفق شد خدمات جدید‌تر و گسترده‌تری به هموطنان ارائه کند که از آن جمله می‌توان از انتشار همشهری مسافر (اطلاع‌رسانی در شبکه حمل‌ونقل تهران)، همشهری چهارفصل (اطلاع‌رسانی در میادین میوه و تره‌بار)و... ضمائم همشهری در تهران و گسترش ویژه‌نامه‌های استانی همشهری، نزدیک به 200 ضمیمه در هر ماه نام برد.

وی انتشار همشهری چاپ عصر را که در حال حاضر فقط در تهران چاپ و توزیع می‌شود اقدام دیگر مؤسسه همشهری در سال گذشته برشمرد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده و رقابت تازه‌ای در فضای رسانه‌ای کشور به‌وجود آورد.

مقدسی، انتشار نیازمندی‌های کشوری همشهری و راه‌اندازی پایگاه اینترنتی نیازمندی‌ها، انتشار 47 عنوان کتاب همشهری همراه با روزنامه پنجشنبه‌ها با شمارگان 400 هزار جلد(در هفته) و راه‌اندازی 2 باشگاه خوانندگان و خبرنگاران همشهری را از عمده‌ترین اقدامات مؤسسه همشهری در سال 1386 اعلام کرد.

گفتنی است اولین شماره روزنامه همشهری روز چهارشنبه 14 فروردین 1387 منتشرمی‌شود.