همشهری آنلاین: شهردار منطقه ۹ گفت: با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، می‌بایست با همکاری تمامی ارگان‌ها نسبت به برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم و دستاوردهای انقلاب برای نسل‌های آینده با تمام وجود تلاش کرد.

جلسه شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با حضور شهردار منطقه، مدیران شهری و ائمه جماعات منطقه ۹ برگزار شد.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید علی مفاخریان ضمن تبریک ایام هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و توصیه‌هایی که دست‌اندرکاران برگزاری مراسم دهه فجر و ۲۲بهمن ارائه کرده‌اند، می‌بایست جلسات به صورت مستمر و منظم برگزار شود.

او با اشاره به میزبانی شهرداری منطقه ۹ در برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی بر باشکوه‌تر برگزار کردن این جشن‌ها تاکید کرد.

شهردار منطقه ۹ با اشاره به بازدید ائمه جماعات از پروژه‌های شهری منطقه ۹ بیان داشت: این قبیل برنامه‌ها در جهت آگاهی شهروندان از پروژه های قابل بهره‌برداری و در دست اقدام انجام شده‌است و برگزاری تور شهرگردی برای شهروندان نیز در دستور کار قرار دارد تا بتواند مثمر ثمر واقع شود.  

مفاخریان در خصوص پروژه رو به اتمام اندیشه‌سرای استاد عبدالکریم گفت: این اندیشه‌سرا ترکیبی از مجموعه موزه و کتابخانه است که برای گروه های خلاقانه، تخصصی و کودکان در نظر گرفته شده؛ ضمن این‌که قرار است با ارائه فراخون عمومی، شهروندان را به اهدای کتاب از کتابخانه‌های شخصی دعوت کنیم.

او تاکید کرد: این پروژه در اواخر سال جاری با همکاری و مشارکت شهروندان و سازمان های اجرایی به بهره‌برداری می‌رسد و از اهداکنندگان کتاب به این مجموعه در مراسم افتتاحیه دعوت به عمل می‌آید.

شهردار منطقه ۹ در خاتمه با بیان این‌که می‌بایست نسبت افزایش آگاهی مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کرد، اذعان داشت: می‌بایست کارنامه‌های عملکردی که در حوزه‌های اجرایی وجود دارد را ارائه کرد و دستاوردهای انقلاب را در قالب‌های شهری، منطقه یا استانی دسته‌بندی و هم‌زمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده هدیه کرد.