مهدیه مصطفایی: راز حسادت جوانی که باعث قتل خواهرش و فرزند 8 ماهه‌ او شده بود، با عملیات 28 روزه کارآگاهان دایره جنایی ورامین فاش شد.

ساعت 8 شب 21 آبان ماه، کارآگاهان دایره جنایی ورامین در جریان جنایت وحشتناکی قرار گرفتند که در آن زنی 25 ساله و فرزند 8 ماهه‌اش در اثر ضربات تبر به قتل رسیده بودند.

کارآگاهان در بازجویی‌ از همسر این زن متوجه شدند روز حادثه او در محل کارش در طبقه اول آپارتمان مشغول کار بوده و همسر و فرزندش به همراه برادر‌زنش به نام ابوالفضل در خانه تنها بودند.

ساعاتی بعد زمانی که این مرد متوجه خاموش بودن چراغ‌های خانه شد، خود را به طبقه دوم رسانده و در آنجا با اجساد غرق خون همسر و فرزندش مواجه شد و ماجرا را به پلیس اطلاع داد.

با این اطلاعات، دستگیری ابوالفضل به‌عنوان تنها مظنون جنایت در دستور کار پلیس قرار گرفت و کارآگاهان پس از 28 روز تحقیقات پلیسی، مرد جوان را در ترمینال جنوب تهران در حالی که مشغول فروش مواد‌مخدر بود شناسایی کردند.

در حالی که کارآگاهان قصد دستگیری جوان جنایتکار را داشتند، وی با دیدن پلیس پا به فرار گذاشت و مأموران وقتی دیدند او به فرمان ایست توجه نمی‌کند، با شلیک یک گلوله به پایش وی را دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌های اولیه با اعتراف به قتل خواهر و خواهرزاده اش مدعی شد آنها را به خاطر حسادت به قتل رسانده است.

وی در اظهاراتش بیان کرد: با توجه به اینکه خواهرم، تنها دختر خانواده بود، پدر و مادرم  بیشتر به او توجه می‌کردند و وقتی خواهر زاده‌ام به دنیا آمد، آنها همیشه از خواهر و خواهر زاده‌ام حرف می‌زدند.

همین مسئله باعث شد تا به خاطر حسادت به خواهرم، نقشه قتل او و فرزندش را طراحی کنم.