تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۸۶ - ۱۲:۳۷

همشهری آنلاین: فردین خلعتبری کار ساخت موسیقی فیلم «هامون و دریا» ابراهیم فروزش را طی چند روز آینده به پایان می‌رساند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ابراهیم فروزش کارگردان صاحب‌نام سینمای ایران پنجمین فیلم بلند خود را 31 اردیبهشت امسال در نیاسر کاشان کلید زد [تصاویر ناب هامون و دریای ابراهیم فروزش از کویر ایران] و پس از گذراندن مراحل سخت و طاقت‌فرسا فیلم‌برداری در کاشان و تربت جام تصاویری ناب از کویر ایران را به تصویر کشید.

این فیلم اکنون پس از گذشت شش ماه و طی مراحل مختلفی همچون فیلم‌برداری، تدوین و صداگذاری، در مرحله ساخت موسیقی می‌باشد و قرار است ساخته‌ای از فردین خلعتبری بر روی فیلم هامون و دریا شنیدنی شود.

پنجمین فیلم بلند فروزش بعد از فیلم‌های «کلید»، «خمره»، «مرد کوچک» و «بچه‌های نفت» تا پایان آذر امسال آماده پخش خواهد شد.

فیلم‌برداری این اثر سینمایی با مدیریت تورج اصلانی، تدوین بهرام دهقانی و صداگذاری چنگیز صیاد در استودیو صدا کانون انجام شد.

هامون و دریا» داستان هامون نوجوان دوتار نوازی است که به همراه مادربزرگش در روستایی زندگی می‌کند و بین او و دریا دختر عمویش عشقی فرازمینی جاری است تا این که بیماری دریا (دختر قالیباف روستایی) هامون و تعدادی از نوجوانان روستا را به کویر می‌کشاند تا آنها با گذر از آن مسیر پرخطر برای دریا دارو تهیه کنند و عشق واقعی این دو دلباخته معنا پیدا می‌کند.

عکس‌های جدید از این فیلم ابراهیم فروزش را در اینجا ببیندید.

برچسب‌ها