معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اقدامات ویژه به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

اكران تبليغات فرهنگي روي 400سازه تبليغاتي به مناسبت دهه مبارك فجر، افتتاح ميدان ميوه و تره‌بار شهيد بروجردي، برگزاري جشنواره تخفيفات تا 50درصد در 2فروشگاه شهروند خاني‌آباد و آزادگان، نورپردازي و چراغاني محوطه‌هاي حرم مطهر، برقراري انضباط شهري در مسير راهپيمايي ٢٢ بهمن با ٣٥٠ نيرو، 80دستگاه خودرو و ٣٠ دستگاه موتورسيكلت، نظافت و پاكسازي مسير راهپيمايي روز 22بهمن برخي از اين اقدامات هستند.

مجتبي يزداني با اعلام اين مطلب در تشريح برنامه‌هاي اين معاونت در ايام‌الله دهه مبارك فجر و 22بهمن به اهم برنامه‌‌هاي سازمان زيباسازي پرداخت و گفت: در اين ايام تبليغات فرهنگي مرتبط با دهه فجر اعم از اكران مضامين انقلابي‌گري، بيانات مقام معظم رهبري، اكران عكس‌ها و تصاوير دوران انقلاب، خاطرات مردم از سال57 و شعارهايي با مضامين مرتبط روي 400سازه تبليغاتي اكران شده است.يزداني در ادامه به انجام نورپردازي‌هاي شهري در سطح شهر تهران اشاره داشت و گفت: 50المان نوري در ميادين مهم شهر تهران ازجمله خيابان انقلاب و آزادي نصب شده است.

  • 10هزارم متر آذين‌بندي و ريسه‌كشي

به گفته يزداني 10هزار متر آذين‌بندي و ريسه‌كشي در نقاط مختلف شهر تهران ازجمله خيابان‌ها و معابر اصلي شهر تهران به اجرا درآمده است. يزداني با بيان اينكه 3100متر بنر جهت فضاسازي ميدان آزادي و جايگاه سخنراني نصب خواهد شد، گفت: همچنين در روز 22بهمن 6000بادكنك‌ بر فراز برج آزادي اوج‌دهي خواهند شد. وي‌ افزود: همچنين به مناسبت دهه فجر از 21تا 30بهمن‌ماه جشنواره‌اي در 2فروشگاه شهروند خاني‌آباد و آزادگان برگزار مي‌شود كه پوشاك و لوازم منزل در اين فروشگاه‌ها تا 50درصد تخفيف عرضه مي‌شود.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران با بيان اينكه در مراسم راهپيمايي 22بهمن نيروها، تجهيزات و ماشين‌آلات در 5پهنه جهت پاكسازي مسيرهاي راهپيمايي 22بهمن مستقر خواهند شد، گفت: جمع‌آوري و حمل پسماند و خدمات نظافتي مكانيزه و غيرمكانيزه مسير راهپيمايي نيز با بيش از 2000نيروي انساني و تعداد 173دستگاه ماشين‌آلات، ادوات و تجهيزات و... در پهنه‌هاي تعيين شده انجام مي‌شود كه به نظافت و پاكيزه‌سازي‌ مسير راهپيمايي 22بهمن قبل، حين و بعد از مراسم مي‌پردازند.

يزداني با بيان اينكه برقراري انضباط شهري در مسير راهپيمايي ٢٢ بهمن با ٣٥٠ نيرو انجام مي‌شود، اذعان كرد: از صبح روز ٢٢ بهمن تا پايان راهپيمايي، اين نيروها با ٨٠ دستگاه خودرو و ٣٠‌دستگاه موتورسيكلت و با همكاري ٨ منطقه (شهرداري‌هاي مناطق ٢، ٥، ٦، ٧، ٩، ١٠، ١١ و ١٢) در مسيرهاي راهپيمايي مستقر مي‌شوند تا انضباط شهري مراسم را انجام دهند.