همشهری‌آنلاین: فعالیت ستاد بزرگداشت هفته روابط عمومی در سال ۱۳۹۳ با هدف برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری موفق‌تر و باشکوه‌تر این هفته آغاز شد.

سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با اعلام این مطلب افزود: اولین نشست ستاد اجرایی این هفته روز یکشنبه 10 شهریورماه برگزار و مقرر شد از هم‌اکنون، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری موفق‌تر هفته روابط‌عمومی در سال 1392 انجام شود.

وی با اعلام اینکه در تاریخ روابط‌عمومی کشور و برای نخستین بار از 27 اردیبهشت لغایت دوم خرداد 92 هفته روابط‌عمومی با برنامه‌های متنوعی برگزار شد که مورد استقبال فعالان و دست‌‌اندرکاران این حوزه، قرار گرفت افزود: با استفاده از تجارب بدست آمده، تلاش خواهیم کرد برای سال آینده، برنامه‌های مؤثرتری را تدارک ببینیم.

کاظمی دینان با اشاره به اینکه حق مسؤولان و مردم است که کارکردها و وظایف روابط‌عمومی را بیش از پیش بشناسند ادامه داد: از سوی دیگر وظیفه ماست که به عنوان فعالان روابط‌عمومی، به مسؤولان و آحاد افراد جامعه اطمینان دهیم که تکنیک‌ها و راه‌حل‌های ارتباطی می‌توانند در ایجاد آرامش روانی و همچنین اجرای برنامه‌های پیشرفت و آبادانی کشور بسیار مفید و مؤثر واقع شوند.

رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی از نخبگان، مدیران و دانشجویان دعوت کرد پیشنهادات خود را برای برگزاری موفق‌تر و باشکوه‌تر برنامه‌های هفته روابط‌عمومی سال 1393 به آدرس info@eprcenter.ir ارسال کنند. کاظمی دینان افزود: جزئیات برنامه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است رونمایی از سردیس پروفسور معتمد‌نژاد‌، برگزاری هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، برگزاری دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، گردهم آیی پیشکسوتان و فعالان روابط‌عمومی و رسانه، رونمایی از 5 جلد کتاب در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی، حضور در میان خانواده‌های فعالان این حوزه که به دنیای باقی شتافته و گرامی‌داشت یاد آنان و امضای طوماری خطاب به شورای فرهنگ عمومی برای نامگذاری یک هفته به جای روز روابط‌عمومی در تقویم رسمی کشور از برنامه های نخستین هفته گرامی‌داشت روابط‌عمومی در کشور بود.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها