گروه اجتماعی: در اجرای طرح برخورد با بدحجابی و ارتقای سطح امنیت اخلاقی جامعه 17 هزار و 135 نفر از مراجعان به فرودگاه‌ها با ارشاد و تذکر پلیس مواجه شدند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: در راستای تدابیر فرمانده نیروی انتظامی در خصوص ارتقاء و تامین امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه، پلیس فرودگاه نیز از ابتدای اجرای طرح همزمان با سایر قسمت‌های مختلف ناجا اقداماتی را در این خصوص انجام داده است.

سردار محمود بت شکن در ادامه از برگزاری جلسات با مسئولان شرکت‌ها و سازمان‌ها خبر داد و افزود: در فرودگاه‌های کشور جلساتی را به منظور آموزش و توجیه پرسنل نسوان با هدف تاکید بر رعایت شئونات اسلامی و عدم ارائه سرویس و تسهیلات به افراد هنجارشکن در سطح فرودگاه‌های کشور انجام داده‌ایم.

وی دراین رابطه افزود:850 نفر از زنان بدحجاب با برخورد انتظامی و اخذ تعهد کتبی مواجه شدند و 130مورد پرونده نیز تشکیل شده است.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: تعداد 80 نفر زن و 50 نفر مرد دستگیر و به دادسرا اعزام شدند و از مسافرت 50 نفر خانم بدحجاب که رعایت شئونات اسلامی را ننموده بودند در پروازهای داخلی و خارجی ممانعت به عمل آمد.