رئیس دیوان عالی کشور گفت: اگر اشرار جامعه اعدام نشوند، ناامنی مضاعف می‌شود و این اعدام‌ها موجب ثبات و امنیت در جامعه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دیوان عالی کشور، آیت‌الله محسنی گرکانی با بیان اینکه باید خدا را شاکر باشیم که به ما توفیق داده حوایج مردم و مشکلات جامعه به دست ما حل شود، خاطرنشان کرد: همه ما باید در این راه با تمام توان حرکت کنیم و اینکه مظلومی را به حقش برسانیم و از دست ظالمی نجات دهیم از ارزش والایی بر خوردار است.

وی با انتقاد از کسانی که در مورد مجازات اعدام تبلیغات سوء می‌کنند، تصریح کرد: اگر اشرار جامعه اعدام نشوند، ناامنی مضاعف می‌شود و این اعدام‌ها موجب ثبات و امنیت در جامعه می‌شود و این مسئله که آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در برخورد با اشرار، خیانتکاران و جنایتکاران قاطعیت دارند، موجب بروز رضایت مندی در جامعه شده است.

رئیس دیوان عالی کشور در پایان افزود: قصاص سریع جانی میدان کاج موجب بازگشت آرامش به آحاد افراد جامعه شد. بخش مهمی از امنیت جامعه به دست قوه قضاییه است و با توجه به اینکه احکام صادره براساس قوانین اسلام است، همه باید در برابر آن تمکین کنند و احکام صادره با قاطعیت و سرعت اجرا شود.