همشهری آنلاین: 15عضو شورای اسلامی شهر تهران، صبح روز سه شنبه 13 بهمن در جلسه علنی شورا، از دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و همه دست اندرکاران پروژه عظیم و ملی تونل توحید قدردانی کردند.

به گزارش  سما ، روز سه شنبه 13 بهمن در جلسه شورای اسلامی شهر تهران نامه قدردانی 15 عضو این شورا از دکتر محمد باقر قالیباف و تمامی دست اندرکاران تونل توحید از سوی نایب رییس شورا قرائت شد .

بر اساس این گزارش ، متن کامل این نامه قدردانی بدین شرح است:

دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ایران، یاد آور مجاهدت های عظیم امام امت ، خمینی کبیر و ملت شریف ایران در جهاد علیه نظام سلطه و پیروزی درخشان بر رژیم وابسته و ضد مردمی پهلوی و حاکمیت استعماری در ایران و استقرار نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خمینی(ره) است.

ضمن تبریک این ایام به ساحت مقدس امام زمان و ملت شریف ایران به این مناسبت، تقارن افتتاح و بهره برداری از طرح تونل توحید را با آغازین روز این دهه مبارک و سالروز بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی گرامی می‌داریم.

اینجانبان اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهر تهران ، به عنوان نمایندگان و امنای شهروندان شریف تهرانی به مصداق " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" وظیفه خود می‌دانیم مراتب تقدیر و تشکر خود را از عموم مدیران، مهندسان، طراحان، ناظران و همه عوامل و دست اندرکاران این طرح عظیم و خصوصا جناب  آقای دکتر محمد باقر قالیباف، شهردار متعهد، آنقلابی و سختکوش شهر تهران اعلام داریم.

باور اینجانبان به عنوان اعضای سومین دوره شورای اسلامی در شهر تهران آن است که پروژه عظیم و ملی تونل توحید که با تلاشی شبانه روزی و با توان علمی و فنی مهندسی و همت دست اندرکاران ایرانی اکنون به بهره برداری رسیده است که به عنوان سندی نمادین و بارز در عرصه سازندگی می‌درخشد با همه بزرگی، هدیه ایست کوچک به پیشگاه ملتی بزرگ که شایسته این خدمت گذاری هستند.

امید است شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران با همدلی، تعامل و مشارکت همه شهروندان تهرانی در تداوم ارائه خدمات ارزنده در سال های اخیر ،کماکان با قوت  و جدیت در این جهت بکوشند و توفیق خدمتگذاری بیشتر و بهتر به شهروندان تهرانی را به دست آورند.

این نامه به امضای تمامی اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسیده است.