رئیس سازمان ثبت احوال استان تهران گفت: با توجه به برگزاری قریب‌الوقوع انتخابات ریاست‌جمهوری تمام ادارات تابعه این سازمان در شهرستان‌های استان و تهران بزرگ تسهیلات ویژه‌ای برای تعویض شناسنامه، صدور المثنی و عکس دار کردن آن تا پایان روز انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری ارائه می‌کنند.

سید احمد قشمی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: از روز دهم خرداد ماه جاری ادارات تابعه سازمان ثبت احوال شهر تهران از ساعت 8 صبح تا 20 شب و ادارات شهرستان‌ها از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: فعالیت 12 اداره شهر تهران و 20 اداره شهرستان‌های استان روز پنجشنبه 21خرداد نیز همچون سایر روزهای اداری در ساعات یاد شده صورت می‌گیرد.

قشمی تاکید کرد: در روز جمعه 22 خرداد و همزمان با روز رای‌گیری نیز سازمان ثبت احوال تهران و ادارات تابعه در تمامی شهرستان‌های این استان از 8 صبح تا پایان زمان رای‌گیری آماده ارائه خدمات خود به مردم هستند.

وی عنوان کرد: افرادی که تا روز 15 خرداد ماه شناسنامه‌های خود را برای تعویض و دریافت شناسنامه المثنی به ادارات این سازمان در استان تهران تحویل داده‌اند به‌صورت ویژه و خارج از نوبت برای آنها در سریع‌‌ترین زمان -یک روز- شناسنامه جدید صادر می‌شود.

رئیس سازمان ثبت احوال استان تهران همچنین یادآور شد: افرادی که شناسنامه آنها فاقد عکس است نیز می‌توانند با مراجعه به ادارات این سازمان در سطح استان تهران نسبت به الصاق فوری عکس به شناسنامه‌های خود اقدام کنند.