نایب‌رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با اشاره به حادثه تروریستی کرمان اظهارکرد: این حادثه، که سبب کشته و زخمی شدن جمع زیادی از هموطنان‌مان شد، بار دیگر نشان داد دشمنان این مرز و بوم از هیچ ددمنشی علیه مردم ایران روی‌گردان نیستند.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در گفت‌وگو با همشهری‌آنلاین با اشاره به حادثه تروریستی کرمان درمسیر منتهی به گلزار شهدای این شهر اظهارکرد: این حادثه، که سبب کشته و زخمی شدن جمع زیادی از هموطنان‌ حاضر در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی شد، بار دیگر نشان داد دشمنان این مرز و بوم از هیچ ددمنشی علیه مردم ایران روی‌گردان نیستند.

همشهری‌آنلاین- گروه سیاسی: ابراهیم عزیزی افزود: کمیسیون امنیت‌ملی مجلس به نوبه خود، به مردم ایران و همه افرادی که عزیزان خود را دراین حادثه از دست داده‌اند تسلیت می‌گوید و با داغداران این حادثه تروریستی ابراز همدردی می‌کند.

وی با بیان اینکه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس بررسی‌های فوری درباره ابعاد مختلف این حادثه و همچنین عاملان آن را در دستورکار قرار داده‌است، عنوان‌کرد: به‌ این منظور هیاتی ازسوی این کمیسیون به کرمان اعزام خواهد شد تا بررسی‌های لازم را دراین زمینه انجام دهد.

عزیزی ادامه‌داد: بررسی همه جوانب این حادثه تروریستی در دستورکار فوری این کمیسیون قرار دارد و گزارش‌های مربوط ازسوی هیات اعزامی به کرمان به قید فوریت تهیه خواهد شد و به اطلاع عموم می‌رسد.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس درباره برخی گمانه‌زنی‌ها پیرامون نقش رژیم‌صهیونیستی در حادثه تروریستی کرمان عنوان کرد: برای اظهارنظر درباره عاملان این حادثه باید بررسی‌های همه‌جانبه انجام شود و عوامل موثر و محرک چنین اقدام ددمنشانه‌ای شناسایی شوند.

عزیزی اضافه‌کرد: همه کسانی که پشت‌پرده این جنایت هستند، شناسایی و مجازات خواهند شد. جمهوری‌اسلامی پاسخی کوبنده و قاطع به عاملان حادثه تروریستی خواهد داد.