رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند و اگر رئیس قوه قضاییه در این زمینه دغدغه دارد، دستور پیگیری برای این موضوع را دهد.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پیرهادی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه برای یک نوجوان در پله برقی در منطقه ۱۶، گفت: اگر کوتاهی و قصور در این زمینه وجود داشته باشد پیگیری شود و کمیته سلامت نیز به نمایندگی شورا با خانواده این نوجوان دیدار کند.

او با تأکید بر پیاده سازی الزامات HSE از سوی شهرداری تهران، یادآور شد: در سال ۹۲ شهرداری موظف به تهیه نظام نامه یکپارچه سامانه HSE  شد و ۱۰ سال و ۲ ماه از تاریخ این مصوبه می گذرد، تاکنون اقدام خاصی تاکنون صورت نگرفته و با وجود تغییر ساختار از شرکت شهر سالم به سازمان مدیریت بحران هنوز شاهد اقدام خاصی در این زمینه نیستیم.

پیرهادی با بیان اینکه چند کودک و نوجوان باید در پله‌های برقی، آبنماها و پست‌های برقی و فضاهایی این چنینی دچار حادثه شوند که ما اقدام لازم را انجام دهیم، تأکید کرد: از شهرداری تهران می‌خواهیم که نسبت به پیاده سازی الزامات اقدام کند البته زحمات زیادی کشیده شده اما در شورا ارائه و تصویب نشده است و امیدواریم شاهد اتفاقات کمتری در این زمینه باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا با بیان اینکه آب بوستان چیتگر دوباره قطع شده است، افزود: برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند و اگر رئیس قوه قضاییه در این زمینه دغدغه دارد، دستور پیگیری برای این موضوع را دهد. آب به راحتی قطع می شود تا بوستان چیتگر خشک شود و اگر می خواهند دستورالعملی صادر کنند که بوستان چیتگر نمی‌خواهیم. یکبار بگویید می‌خواهیم درختان را خشک کنیم و خیال همه را راحت کنید.

منبع: خبرگزاری شهر