در تقویم رسمی کشور هر سال با یک روز خاص مواجه می‌شویم که آن روز دختر است و مناسبتش سالروز ولادت حضرت معصومه(ع). بانوی رحمت و برکت. در این روز خجسته و مبارک، مدیران فرهنگی برای دختران شهر تدارک ویژه‌ای می‌بینند؛ مثل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۶.

همشهری آنلاین _ رضا نیکنام : به همت اداره امور بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۶ و با همکاری اداره‌های اجتماعی نواحی و مدارس، جشنی را به مناسبت ولادت حضرت معصومه(ع) و روز دختر با عنوان «آینده شبیه توست» روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه، با محوریت اجرای برنامه های شاد و مفرح در بوستان شهربانو منطقه۱۶ واقع در نازی آباد، خیابان شهید علیرضا وفایی برگزار می‌کند.

«سیدمهدی حسینی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۱۶ در این باره گفت: «اداره امور بانوان این منطقه برنامه‌هایی را به مدت یک روز دربوستان شهربانو برگزار می‌کند. در جشن ویژه دختران با عنوان «آینده شبیه توست» برنامه‌های متنوعی شامل قرائت قرآن و تواشیح، مولودی خوانی، دف زنی، سرود، سخنرانی، برنامه‌های ادبی و هنری برگزار و به شرکت‌کنندگان بسته‌های فرهنگی با محتوای عفاف وحجاب اهدا می‌شود.»

اداره امور بانوان شهرداری منطقه۱۶ در طول سال تحصیلی از طریق ارتباط با مدارس، مشاورانی را در اختیار مدارس قرار دادند و اطلاعاتی را در زمینه عفاف و حجاب به دانش‌آموزان منتقل کردند. همچنین برنامه‌های تورهای یک روزه زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)، امام‌زاده داود(ع)، بهشت مادران، گلگشت ری، شهربانو، قم و جمکران نیز یکی دیگر از برنامه‌های این اداره بوده که مورد استقبال آنان نیز قرار گرفته است.
 

برچسب‌ها