همشهری آنلاین: جمع زیادی از مردم اسپانیا به دعوت انجمن زنان سیاه پوش با حضور در مقابل سفارت رژیم اشغالگر قدس در مادرید علیه این رژیم دست به تظاهرات زدند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری زنان ایران ایونا، شرکت کنندگان دراین تظاهرات ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، خواستار توقف این جنایات و بمبارانها شدند.

شرکت کنندگان دراین تظاهرات با وجود بارش شدید برف، ضمن حمل پلاکاردی که بر روی آن نوشته شده بود  جنگ را از تاریخ و زندگی خود خارج کنیم، با سکوت به جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین اعتراض کردند.

این تظاهرات درحالی انجام شد که شمار زیادی از نیروهای انتظامی و پلیس اسپانیا ساختمان سفارت رژیم صهیونیستی در مادرید را مورد حفاظت خود قرار داده بودند.

مادرید و دیگر شهرهای اسپانیا از نخستین روز تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین و مردم بی گناه غزه که امروز 15 روز از آن گذشته همه روز شاهد تظاهرات و اعتراضات گروههای مختلف مردم این کشور نسبت به این جنایات بوده است.

جنبش زنان سیاه پوش که تظاهرات دیروز 21 دی به دعوت آن صورت گرفت، در ژانویه سال 1988 میلادی در سرزمین های فلسطین اشغالی و در پی اولین انتفاضه با حضور 8 زن اسراییلی در بیت المقدس بینان گذاری شد.

این زنان اعتراض خود به اشغال سرزمین فلسطین به دست رژیم صهیونیستی را پوشیدن لباس سیاه که نشانه عزاداری است بیان می‌کنند.