در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی برای خدمت رسانی به زائران کربلا، ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار دو کیلومتری مرز مهران از سوی شهرداری منطقه۱۱ راه‌اندازی شد.

به گزارش همشهری آنلاین، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ١١ با اعلام این خبر در باره جزئیات آن افزود : «از ۸ شهریور بیش از ۲۵۰ نفر از خادمین حسینی منطقه۱۱ در مرز و شهر مهران‌ به ارائه خدمات پرداختند. نظافت، شست و شو، رفت و روب معابر، پاکسازی باغچه‌ها، استقرار عوامل آتش نشانی و ارائه خدمات به زوار از مهم‌ترین اقداماتی که از سوی منطقه۱۱ در محدوده ۶ کیلومتر از مرز مهران انجام شده است. »

به گفته «احمد مهرابی»، یکی از موضوعات مورد نیاز در مرز مهران، تامین شرایط برای بهره‌برداری از سرویس‌های بهداشتی است و برای تامین این نیاز ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار راه اندازی شد که نظافت روزانه سرویس‌ها نیز منظم انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ١١ در پایان گفت : «خدمات شهری و نگهداشت محدوده در اختیار منطقه۱۱ تا پایان مراسم اربعین ادامه‌دارد و زوار می‌توانند برای بهره‌برداری از خدمات منطقه۱۱ در دو کیلومتری از مرز مهران در مواکب شهید داداشی حضور یابند. »