مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی به رانندگان تاکسی برای خرید قطعات و دریافت خدمات تعمیرگاهی در قالب «کارت حمایتی ایساکو»، این کارت اعتباری را پاسخی به مطالبه و درخواست جدی رانندگان خواند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا. مرتضی ضامنی، در تشریح روند اعطای کارت اعتباری حمایتی ایساکو به رانندگان تاکسی گفت: یکی از نیازها و درخواست‌های جدی رانندگان تاکسی این بود که بتوانند خریدهای اعتباری انجام دهند. باتوجه به اینکه عمده کار در حوزه تاکسیرانی با مجموعه ایران خودرو است و ایساکو نیز زیرمجموعه ایران خودروست، در اقدامی مشترک و خوب این مطالبه برآورده شد.

وی افزود: در حقیقت با همکاری مشترک میان ایساکو و بانک قرض الحسنه رسالت و با پیگیری اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، شرایطی فراهم شد که رانندگان تاکسی بتوانند متناسب با اعتبارسنجی که از آنها انجام می‌شود از ۳ تا ۳۰ میلیون تومان به صورت متغیر اعتبار دریافت کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور ادامه داد: دریافت کننده این اعتبار می تواند از خدمات خرید قطعات و خرید تعمیرگاهی در سامانه مجاز ایران خودرو استفاده کند و به صورت اقساطی این وجه را بازگرداند، این موارد کلیات طرح موجود است که در مجمع سالانه اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور نیز رونمایی شد و کار آغاز شده البته برای گرفتن بازخورد و اعلام تعداد رانندگانی که از تسهیلات استفاده کرده‌اند به فرصت ۲ ماهه‌ای نیاز است.

وی تاکید کرد: شرکت ایساکو در سراسر کشور دارای ۱۸۰۰ فروشگاه و نمایندگی است و در این فروشگاه‌ها و نمایندگی آمادگی کامل برای ارائه خدمت و فروش قطعات به دارندگان کارت ایساکو فراهم شده است. قیمت ارائه خدمات و همین طور قطعات خودرو به قیمت مصوب است که در سراسر کشور توسط شرکت مذکور ارائه می‌شود این در حالیست که کارت اعتباری ایساکو در همه فروشگاه ها و نمایندگی‌های سراسر کشور امکان تراکنش را دارد.