کتاب «"ما" در جنگ "مادر" صلح» و «رد پای نی‌نی نو» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دومین برنامه «کتاب ماه»، دوشنبه در فرهنگسرای خانواده رونمایی شد.

همشهری آنلاین-معصومه حق جو: در این برنامه زیبا برجی فلاح(نویسنده)،  مهدی جمالی(کارشناس مجری)، شیوا مقدم(رئیس فرهنگسرای خانواده)، میلاد رمضانی ورجاوند، شادی کارآیین و هلیا نصرالهی (نمایشنامه‌خوان) حضور داشتد.

نمایشنامه «رد پای نی نی نو» برگزیده ششمین جشنواره تئاتر شهر با موضوع کودک و خانواده است و بیشتر دغدغه های کودک شهرنشین را بیان می کند. نمایشنامه  «"ما" در جنگ ، "مادر" صلح» در واقع یک نمایشنامه ضد جنگ با رویکرد صلح است و بیشتر به دغدغه کودک برای رسیدن به صلح  اشاره دارد. این کتاب در برگیرنده دو نمایشنامه با محور کودک و خانواده است و زمستان ۱۳۹۹ با ۸۲ صفحه توسط انتشارات اوستای پارسیان به چاپ رسید.

برجی فلاح متولد سال ۱۳۶۷ نویسنده، شاعر و کارگردان حوزه تئاتر کودک و نوجوان، مربی تئاتر و مدرس در حوزه نمایش خلاق است و از جمله فعالیت های وی می توان به مربیگری نمایش خلاق و قصه گویی برای کودکان و خردسالان، صداپیشگی و عروسک گردانی تئاتر و تلویزیون اشاره کرد. کارگردانی نمایش «ردپای نی نی نو» که برنده ۵ جایزه از ششمین جشنواره تئاتر شهر تهران بوده است و نویسندگی نمایشنامه هایی مانند سفر به شهر قصه ها، خانه جادوگر، هدیه اسرارآمیز، عینک سحرآمیز و... در کارنامه هنری این نویسنده جوان ثبت شده است.