کتاب «"ما" در جنگ "مادر" صلح» و «رد پای نی‌نی نو» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دومین برنامه «کتاب ماه»، دوشنبه در فرهنگسرای خانواده رونمایی شد.

رونمایی

همشهری آنلاین-معصومه حق جو: در این برنامه زیبا برجی فلاح(نویسنده)،  مهدی جمالی(کارشناس مجری)، شیوا مقدم(رئیس فرهنگسرای خانواده)، میلاد رمضانی ورجاوند، شادی کارآیین و هلیا نصرالهی (نمایشنامه‌خوان) حضور داشتد.

نمایشنامه «رد پای نی نی نو» برگزیده ششمین جشنواره تئاتر شهر با موضوع کودک و خانواده است و بیشتر دغدغه های کودک شهرنشین را بیان می کند. نمایشنامه  «"ما" در جنگ ، "مادر" صلح» در واقع یک نمایشنامه ضد جنگ با رویکرد صلح است و بیشتر به دغدغه کودک برای رسیدن به صلح  اشاره دارد. این کتاب در برگیرنده دو نمایشنامه با محور کودک و خانواده است و زمستان ۱۳۹۹ با ۸۲ صفحه توسط انتشارات اوستای پارسیان به چاپ رسید.

برجی فلاح متولد سال ۱۳۶۷ نویسنده، شاعر و کارگردان حوزه تئاتر کودک و نوجوان، مربی تئاتر و مدرس در حوزه نمایش خلاق است و از جمله فعالیت های وی می توان به مربیگری نمایش خلاق و قصه گویی برای کودکان و خردسالان، صداپیشگی و عروسک گردانی تئاتر و تلویزیون اشاره کرد. کارگردانی نمایش «ردپای نی نی نو» که برنده ۵ جایزه از ششمین جشنواره تئاتر شهر تهران بوده است و نویسندگی نمایشنامه هایی مانند سفر به شهر قصه ها، خانه جادوگر، هدیه اسرارآمیز، عینک سحرآمیز و... در کارنامه هنری این نویسنده جوان ثبت شده است.   

کد خبر 587835

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha