دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب گفت: بر اثر انفجار سیلندر ۵ کیلویی گاز مایع (پیک‌نیک) در یک منزل مسکونی در روستای آرپاچایی بخش تخت‌سلیمان، یک خانواده دچار سوختگی و مصدومیت و به بیمارستان شهدای این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حبیب الله شیوخی اظهارکرد: این حادثه شب گذشته ۱۱ مرداد در حالی در این روستای سختگذر و دورافتاده در ۵۵ کیلومتری تکاب رخ داد که نشت گاز مایع از سیلندر پنج کیلویی هنگام روشن کردن این وسیله گرمازا با استفاده از کبریت، موجب انفجار آن شده و آتش ناشی از آن این خانه روستایی را فراگرفته بود.

وی بیان کرد: پدر، مادر و ۳ فرزند خردسال این خانواده دامدار روستایی به علت مصدومیت و سوختگی شدید ناشی از این انفجار با تلاش نیروهای ایمنی و بهداشت (HSE) کارخانه طلای زرشوران و مرکز فوریت‌های پزشکی تکاب به بیمارستان شهدای این شهرستان در استان آذربایجان غربی اعزام شدند و تحت درمان اورژانسی قرار گرفتند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب اظهار داشت: اعضای این خانواده به علت سوختگی و جراحت‌های شدید برای مداوا و درمان‌های تکمیلی به بخش سوانح سوختگی بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شدند.