گروه حوادث: تلاش ۲ ساعته ماموران آتش‌نشانی برای مهار بولدوزری که هنگام کار در حاشیه بزرگراه چمران واژگون شده بود با موفقیت خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی تهران، ساعت ۴ بعدازظهر سه‌شنبه ۷ خرداد زمانی که یک بولدوزر راهسازی در تپه‌های حاشیه بزرگراه چمران در حال کار بود، به‌علت سست بودن خاک از مسیر خود منحرف شد و در حالی که راننده کنترل آن را از دست داده بود در ارتفاع ۳۰ متری معلق ماند.

به‌دنبال این حادثه، ماجرا به آتش‌نشانی گزارش شد و ماموران ایستگاه‌های ۴۱۹ و ۴۷۱ امداد و نجات به همراه جرثقیل‌های سنگین عازم محل حادثه شدند.

پس از حضور امدادگران در محل، از آنجا که امکان سقوط این بولدوزر روی بزرگراه و بروز حادثه‌ای ناگوار وجود داشت، به سرعت عملیات مهار آغاز شد و ماموران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی‌ محل، بولدوزر معلق را با استفاده از ۲ دستگاه بولدوزر دیگر مهار و به حالت اولیه بازگرداندند.

معاون عملیات منطقه ۴ آتش‌نشانی با بیان این خبر گفت: علت اصلی این حادثه نداشتن مهارت کافی برای کنترل بولدوزر از سوی راننده بود که خوشبختانه هنگام حادثه وی با خروج به موقع از کابین بولدوزر، نجات پیدا کرد.