١٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل خدمات زیربنایی و تکمیل محوطه‌سازی پروژه‌های مسکن مهر استان آذربایجان‌غربی اختصاص یافت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این اعتبارات از محل فروش اراضی ملی برای تکمیل خدمات زیربنایی و عملیات محوطه‌سازی مسکن مهر آذربایجان‌غربی تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طرح مسکن مهر آذربایجان‌غربی با هدف تولید و عرضه ۵٢ هزار واحد شروع شده است و در حال حاضر، این طرح ٩٧ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

سیدمحسن حمزه‌لو افزود: طرح‌های مسکن مهر در شهرهای زیر ٢۵ هزار نفر جمعیت به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: در سایر شهرها نیز بدون لحاظ طرح‌های دارای پرونده حقوقی، فاقد متقاضی و با پیشرفت زیر ٣٠ درصد می‌توان گفت که یک‌هزار و ٩٩٠ واحد مسکن مهر باقی‌مانده تا پایان شهریور ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد و شهریور امسال، جشن پایان مسکن مهر آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

حمزه‌لو  گفت: فراهم‌سازی خدمات روبنایی در سایت‌های مسکن مهر نیز از دیگر دغدغه‌هاست که علاوه بر اقدامات انجام یافته طی سال‌های گذشته، مقدمات احداث یک باب مسجد در منطقه گلشهر ارومیه، ۲ باب کلانتری در سایت‌های مسکن مهر ارومیه و ۲ باب مدرسه در سایت‌های مسکن مهر پیرانشهر و مهاباد انجام شده است.

طرح مسکن مهر از حدود هشت سال پیش آغاز شده و بیش از ۶۰ درصد واحدهای تحویلی در این دولت به متقاضیان تحویل داده شده است.