استاندار هرمزگان گفت: دولت همواره نگاه ویژه‌ای به توسعه استان هرمزگان دارد و در همین راستا نیز ۹۵۰ میلیارد ریال برای تأمین و تکمیل زیرساخت‌های هرمزگان در حوزه‌های مختلف اختصاص داده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، فریدون همتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دیداری که روز دوشنبه ۲ تیر با رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور داشتیم، مسائل و نیازهای استان در حوزه آب، مسکن، راه و درمان موردبررسی قرار گرفت.

استاندار هرمزگان افزود: در این نشست در مجموع ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار با دستور رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در راستای تأمین و تکمیل زیرساخت‌های استان در حوزه‌های موردنیاز اختصاص یافت.

همتی خاطرنشان کرد: از این اعتبارات، ۵۱۰ میلیارد ریال برای ساخت و راه‌اندازی بخش‌های مراقبت‌های ویژه و تخت‌ ای سی یو جدید در بیمارستان‌های استان، ۳۶۰ میلیارد ریال برای تأمین حقوق جذب پرستار و ۶۰۰ نفر پرسنل کادر درمانی در هرمزگان و ۶۰ میلیارد ریال نیز بابت تقویت دستگاه‌های سرمایشی بیمارستان‌های استان، تخصیص می‌یابد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: تأمین منابع مالی خرید سه دستگاه آمبولانس برای بخش درمان شهرستان بشاگرد نیز از دیگر مصوبات این دیدار بود.

همتی اظهار کرد: ساخت دو هزار واحدمسکونی برای مستضعفین و نیازمندان نیز پیگیری شد که عملیات احداث این واحدهای مسکونی در سفر رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به هرمزگان آغاز می‌شود.

وی گفت: نوبخت، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه برای بازدید از استان و بررسی نیازهای زیرساختی به‌ویژه حوزه درمانی استان تا هفته سوم تیر به هرمزگان سفر می‌کند.