استاندار هرمزگان گفت: دولت همواره نگاه ویژه‌ای به توسعه استان هرمزگان دارد و در همین راستا نیز ۹۵۰ میلیارد ریال برای تأمین و تکمیل زیرساخت‌های هرمزگان در حوزه‌های مختلف اختصاص داده است.

طرح های زیرساختی هرمزگان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، فریدون همتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دیداری که روز دوشنبه ۲ تیر با رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور داشتیم، مسائل و نیازهای استان در حوزه آب، مسکن، راه و درمان موردبررسی قرار گرفت.

استاندار هرمزگان افزود: در این نشست در مجموع ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار با دستور رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در راستای تأمین و تکمیل زیرساخت‌های استان در حوزه‌های موردنیاز اختصاص یافت.

همتی خاطرنشان کرد: از این اعتبارات، ۵۱۰ میلیارد ریال برای ساخت و راه‌اندازی بخش‌های مراقبت‌های ویژه و تخت‌ ای سی یو جدید در بیمارستان‌های استان، ۳۶۰ میلیارد ریال برای تأمین حقوق جذب پرستار و ۶۰۰ نفر پرسنل کادر درمانی در هرمزگان و ۶۰ میلیارد ریال نیز بابت تقویت دستگاه‌های سرمایشی بیمارستان‌های استان، تخصیص می‌یابد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: تأمین منابع مالی خرید سه دستگاه آمبولانس برای بخش درمان شهرستان بشاگرد نیز از دیگر مصوبات این دیدار بود.

همتی اظهار کرد: ساخت دو هزار واحدمسکونی برای مستضعفین و نیازمندان نیز پیگیری شد که عملیات احداث این واحدهای مسکونی در سفر رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به هرمزگان آغاز می‌شود.

وی گفت: نوبخت، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه برای بازدید از استان و بررسی نیازهای زیرساختی به‌ویژه حوزه درمانی استان تا هفته سوم تیر به هرمزگان سفر می‌کند.

کد خبر 524601

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha