رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه گنبدکاووس اعلام کرد که تحویل سهمیه نفت سفید هشت هزار خانوار شهرستان‌های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان در شرق گلستان با استفاده از کارت‌بانکی آغاز شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هادی قزل سفلی پنج‌شنبه اول خرداد اظهار کرد: سهمیه نفت سفید این تعداد خانوار پیش‌ازاین از طریق کالابرگ‌های کاغذی توزیع می‌شد.

وی گفت: شهروندان تا سه ماه فرصت دارند نخستین سهمیه نفت سفید امسال خود را دریافت کنند.

قزل سفلی حذف کاغذ و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی را از مهم‌ترین اهداف طرح توزیع نفت سفید با کارت‌بانکی دانست و افزود: اجرای این طرح از دو سال پیش و از طریق فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شوراها، دهیاران و عاملین توزیع نفت سفید در این شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی شده بود.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه گنبدکاووس استان گلستان اظهار کرد: بر اساس تصمیم شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، با راه‌اندازی زیرساخت بانکی و با استفاده از کارت‌بانکی عضو شتاب سرپرست خانوار، سهمیه نفت سفید در کارت‌ بانکی ذخیره می‌شود.

قزل سفلی ادامه داد: قیمت هرلیتر نفت سفید ۱۵۰ تومان است که مبلغ آن از کارت‌بانکی عضو شتاب سرپرست خانوار کسر می‌شود.

وی همچنین گفت: توزیع سهمیه نفت گاز جامعه هدف به‌ویژه کشاورزان و ماشین‌آلات آنها از طریق کارت‌بانکی در دستور کار شرکت ملی نفت کشور قرار دارد و به‌زودی در گلستان اجرا خواهد شد.

سه شهرستان گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان در مجموع حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارند.

برچسب‌ها