رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب گفت: ضاربان کارمندان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا قاسمی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب استان فارس اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی و پاسگاه انتظامی و تأکید فرماندار ویژه داراب مبنی بر حمایت قاطع از کارمندان آسیب‌دیده یگان حفاظت منابع طبیعی و همچنین دستور اکید دادستان داراب به فرمانده پاسگاه انتظامی بخش رستاق و جنت شهر، در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر از ضاربان کارمندان منابع طبیعی داراب شناسایی و دستگیر شدند.

قاسمی افزود: حمایت از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی وظیفه همه ما است و حمایت از همکاران آسیب‌دیده به‌وسیله توسط مسئولان استان و شهرستان باعث ایجاد روحیه مضاعف در انجام این وظیفه خطیر تلقی می‌شود.

او گفت: نیروهای یگان حفاظت این شهرستان حفظ و حمایت از انفال را وظیفه اصلی خود می‌دانند و تاکنون تمام توان خود را در این مسیر به‌کاربرده‌اند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب تصریح کرد: هیچ عاملی ما را در انجام‌وظیفه خود سست نکرده و از مردم خواهشمندیم هرگونه تخلف و تعدی به اراضی ملی را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع یا گزارش‌های کتبی و شفاهی به این اداره اعلام تا در اسرع وقت برخورد قاطع با متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی انجام شود.