رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب گفت: ضاربان کارمندان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب شناسایی و بازداشت شدند.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا قاسمی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب استان فارس اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی و پاسگاه انتظامی و تأکید فرماندار ویژه داراب مبنی بر حمایت قاطع از کارمندان آسیب‌دیده یگان حفاظت منابع طبیعی و همچنین دستور اکید دادستان داراب به فرمانده پاسگاه انتظامی بخش رستاق و جنت شهر، در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر از ضاربان کارمندان منابع طبیعی داراب شناسایی و دستگیر شدند.

قاسمی افزود: حمایت از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی وظیفه همه ما است و حمایت از همکاران آسیب‌دیده به‌وسیله توسط مسئولان استان و شهرستان باعث ایجاد روحیه مضاعف در انجام این وظیفه خطیر تلقی می‌شود.

او گفت: نیروهای یگان حفاظت این شهرستان حفظ و حمایت از انفال را وظیفه اصلی خود می‌دانند و تاکنون تمام توان خود را در این مسیر به‌کاربرده‌اند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب تصریح کرد: هیچ عاملی ما را در انجام‌وظیفه خود سست نکرده و از مردم خواهشمندیم هرگونه تخلف و تعدی به اراضی ملی را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع یا گزارش‌های کتبی و شفاهی به این اداره اعلام تا در اسرع وقت برخورد قاطع با متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی انجام شود.

کد خبر 512364

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha