تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم از پرداخت ۱۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به اصحاب رسانه و خبرنگاران قمی آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رضا صالحی گفت: رسانه‌های قم از همان ابتدای شیوع این بیماری، پای‌کار آمده و به تولید محتوا در مورد مقابله با کرونا پرداختند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم یکی از صنوف آسیب‌دیده براثر کرونا را اصحاب رسانه و خبرنگاران دانست و افزود: با شیوع این بیماری، بسیاری از خبرنگاران استان با مشکلات جدی و عدیده‌ای مواجه شدند.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از صنف خبرنگاران و اصحاب رسانه، با دستور استاندار و با پیگیری‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصمیم به پرداخت ۱۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه گرفته شد.

صالحی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مقرر شد فهرست خبرنگارانی که آسیب‌دیده از کرونا هستند تهیه و به مسئول شورای هماهنگی بانک‌ها داده شود، در مرحله بعد، پرداخت وام فراخوان می‌شود و اصحاب رسانه می‌توانند به گرفتن این وام اقدام کنند.

این مسئول افزود: این وام در هرصورت به اصحاب رسانه تعلق می‌گیرد. دریافت این وام به یک نفر ضامن نیاز دارد و همچنین گیرنده وام نباید قبل از این وامی با این عنوان دریافت کرده باشد اما در صورت دریافت وام پیش از این، این وام به نام خانواده‌های آن‌ها پرداخت می‌شود.