مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
۰ نفر

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم از پرداخت ۱۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به اصحاب رسانه و خبرنگاران قمی آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

وام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رضا صالحی گفت: رسانه‌های قم از همان ابتدای شیوع این بیماری، پای‌کار آمده و به تولید محتوا در مورد مقابله با کرونا پرداختند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم یکی از صنوف آسیب‌دیده براثر کرونا را اصحاب رسانه و خبرنگاران دانست و افزود: با شیوع این بیماری، بسیاری از خبرنگاران استان با مشکلات جدی و عدیده‌ای مواجه شدند.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از صنف خبرنگاران و اصحاب رسانه، با دستور استاندار و با پیگیری‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصمیم به پرداخت ۱۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه گرفته شد.

صالحی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مقرر شد فهرست خبرنگارانی که آسیب‌دیده از کرونا هستند تهیه و به مسئول شورای هماهنگی بانک‌ها داده شود، در مرحله بعد، پرداخت وام فراخوان می‌شود و اصحاب رسانه می‌توانند به گرفتن این وام اقدام کنند.

این مسئول افزود: این وام در هرصورت به اصحاب رسانه تعلق می‌گیرد. دریافت این وام به یک نفر ضامن نیاز دارد و همچنین گیرنده وام نباید قبل از این وامی با این عنوان دریافت کرده باشد اما در صورت دریافت وام پیش از این، این وام به نام خانواده‌های آن‌ها پرداخت می‌شود.

کد خبر 510045

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha