رئیس جمهور تاکید کرد: از روز شنبه همه روال‌ها در کشور عادی خواهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین، حسن روحانی در جلسه عصر امروز سه شنبه ششم اسفند ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا گفت: کار و فعالیت در کشور باید همانگونه که در هفته‌ها و ماه‌های گذشته بوده ادامه پیدا کند، البته هر کجا جمعیت و اجتماعی هست باید همه مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی اعمال شود، مدارس، دانشگاه‌ها، کارگاه‌ها و ... همه باید مراقبت کنند و از طرفی همه باید فعالیت کنیم.

وی اضافه کرد: مدارس، دبیرستان‌، دانشگاه و کارگاه‌ها همه باید دقت کنند، مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را انجام بدهند اما همه باید کار و فعالیت کنیم و این یکی از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان ما است که با هراس‌افکنی زیاد در جامعه، کشور را به تعطیلی بکشانند. همه باید مشغول کار خودمان باشیم و فعالیت کنیم. همه باید مراقب باشیم. همچنین همه باید اگر موردی را دیدیم و یا شکی کردیم، فرد مشکوکی بود وی را به بیمارستان ببریم.

رئیس جمهور تاکید کرد: هر جایی که ستاد از شنبه لازم دید اگر مدرسه، دبیرستان، دانشگاهی و محل اجتماعی یا مورد خاصی را تشخیص داد خودش اعلام می کند بنابر این از روز شنبه همه روال‌ها با صورت عادی خواهد بود اگر مورد خاص و شرایط ویژه را ستاد ملی به آنها اعلام می کند و اجتهاد در برابر نص نباید داشته باشیم همه موظف هستند از ستاد اطاعت کنند.

اظهارات کامل رئیس جمهور را از اینجا بخوانید.