تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از آغاز اجرای طرح نظارتی نوروز در زنجان خبر داد و گفت: این طرح تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.  

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یکشنبه ۴ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هر سال همزمان با روزهای پایانی سال طرح نظارتی بر بازار اجرا می‌شود.  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح نظارتی در دو بخش کالا و خدمات اجرایی خواهد شد، در بخش کالاهای‌اساسی بازرسی اقلامی همچون برنج، روغن، قند و شکر تشدید و نیز کالاهای مورد نیاز ایام پایان سال همچون کیف، کفش و خشکبار تشدید می‌شود.  

وی گفت: در حوزه خدمات نیز خدمات رستوران‌ها، خشکشویی، قالیشویی‌ها و اماکن رفاهی بین شهری بازرسی‌ها می‌شود، این طرح با همکاری دستگاه‌های نظارتی اجرایی می‌شود.  

فغفوری بیان کرد: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از یکشنبه ۴ اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت، در این طرح ۳۰ بازرس با سازمان صمت همکاری می‌کنند.  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌های مردمی از اهداف اجرای این طرح در این ایام است.  

وی از آمادگی این اداره برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری خبر داد و افزود: بازرسان مجری این طرح در اسرع وقت نسبت به پیگیری این گزارش‌ها اقدام می‌کنند.