مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از آغاز اجرای طرح نظارتی نوروز در زنجان خبر داد و گفت: این طرح تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.  

تنظیم بازار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یکشنبه ۴ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هر سال همزمان با روزهای پایانی سال طرح نظارتی بر بازار اجرا می‌شود.  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح نظارتی در دو بخش کالا و خدمات اجرایی خواهد شد، در بخش کالاهای‌اساسی بازرسی اقلامی همچون برنج، روغن، قند و شکر تشدید و نیز کالاهای مورد نیاز ایام پایان سال همچون کیف، کفش و خشکبار تشدید می‌شود.  

وی گفت: در حوزه خدمات نیز خدمات رستوران‌ها، خشکشویی، قالیشویی‌ها و اماکن رفاهی بین شهری بازرسی‌ها می‌شود، این طرح با همکاری دستگاه‌های نظارتی اجرایی می‌شود.  

فغفوری بیان کرد: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از یکشنبه ۴ اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت، در این طرح ۳۰ بازرس با سازمان صمت همکاری می‌کنند.  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌های مردمی از اهداف اجرای این طرح در این ایام است.  

وی از آمادگی این اداره برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری خبر داد و افزود: بازرسان مجری این طرح در اسرع وقت نسبت به پیگیری این گزارش‌ها اقدام می‌کنند.  

کد خبر 486157

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha