مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بهسازی و مرمت بیش از ۳۵ پلاک فرسوده در تهران با اجرای حرکت جهادی و سازندگی «همسایه» خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، کاوه حاجی علی‌اکبری با اشاره به این که حرکت جهادی و سازندگی «همسایه» تحت مدیریت سازمان نوسازی شهر تهران از ابتدای شهریور ماه ۹۸ به اجرا درآمده است، گفت: با توجه به سطح توانمندی پایین اقتصادی ساکنان بافت‌های فرسوده و ضرورت ارتقای کیفیت زندگی و اجرای پروژه‌های بهسازی و زیباسازی کوچک مقیاس در این محلات، حرکت جهادی و سازندگی «همسایه» با هدف بهره‌گیری از ظرفیت بومی محلات هدف و همکاری و مشارکت نیروهای بسیج، مجموعه‌های مردم‌نهاد و علاقمندان داوطلب وارد فاز اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران عنوان کرد: تا کنون بیش از ۳۵ پلاک فرسوده در محلات مختلف تهران از جمله مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۸و ۱۹ بهسازی و مرمت شده‌اند که این تعداد با فعالیت داوطلبان بومی در محلات مختلف شهر تهران و پشتیبابی سازمان نوسازی شهر تهران در حال افزایش و رونق است.

علی‌اکبری یادآور شد: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت سازمان‌یافته در این حرکت خداپسندانه به تارنمای سازمان نوسازی شهر تهران به نشانی http://nosazi.tehran.ir یا سایت http://g-hamsayeh.ir/ مراجعه کرده و نسبت به ثبت اطلاعات و مهارت‌های خود اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اظهار داشت: داوطلبان پس از ثبت‌نام بر اساس مهارت‌ها و بر مبنای نیازهای ساکنان بافت‌های فرسوده، به محلات اعزام خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین