مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۶ هزار و ۲۰۰ کیلومتر باند از جاده‌های این استان در شبانه روز اخیر برفروبی و پاکسازی شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «علی زندی‌فر» افزود: این جاده‌ها ار سوی۶۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۹۰ نفر از راهداران این اداره کل برفروبی و پاکسازی شده است.وی ادامه داد: یک‌هزار و ۵۰۰ تن مخلوط ماسه و نمک برای جلوگیری لغزندگی از حوادث احتمالی در جاده‌های استان مرکزی پخش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی راه‌های این استان باز باست و تردد در آن‌ها  جریان دارد.زندی‌فر گفت: بارش برف در جاده‌های شهرهای جنوبی و جنوب شرقی این استان ادامه دارد و نیاز است برای جلوگیری از حوادث احتمالی، رانندگان و مسافران ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و و سایل گرمایشی از سلامت خودروی خود برای عبور و مرور در این مسیرها اطمینان کامل داشته باشند.

وی یاد آور شد: ۲۳ دستگاه خودرو در شبانه‌روز اخیر از سوی گروه‌های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی رهاسازی و امدادرسانی شده است.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی این استان، بارش برف تا روز سه‌شنبه ر استان ادامه دارد و از فردا از شدت این بارش ها کاسته می‌شود.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزادراه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده‌است.روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده‌ای استان مرکزی تردد می‌کنند.

برچسب‌ها